پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 631
۰۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۶
اندازه متن
سخنگوی نیروی انتظامی:

وجود مواد مخدر را در توتون قلیان ها تایید نمی کنیم

بعید نیست که مواد مخدر در توتون قلیان ها باشد اما در آزمایشگاه های ناجا چنین چیزی دیده نشده است/نمی توانیم همه موارد را آزمایش کنیم، اما در آنچه که رصد کردیم به چنین مساله ای نرسیدم.
سردار سرتیپ سعید منتظرالمهدی

سخنگوی نیروی انتظامی گفت: وجود مواد مخدر شیشه و ترکیبات آمفتامین را در توتون قلیان ها تایید نمی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد(ادنا) و به نقل از خبرگزاری ایرنا، سردار سرتیپ سعید منتظرالمهدی درباره این موضوع که وزارت بهداشت وجود شیشه و ترکیبات آمفتامین را در توتون قلیان تایید کرده، افزود: آنچه را که در آزمایشگاه های مواد مخدر نیروی انتظامی آزمایش کرده ایم، چنین موضوعی را نشان نداده و وجود مواد مخدر را در توتون قلیان ها تایید نمی کنیم.

وی ادامه داد: نمی توانیم همه موارد را آزمایش کنیم، اما در آنچه که رصد کردیم به چنین مساله ای نرسیدم.

معاون اجتماعی ناجا تصریح کرد: البته بعید نیست که مواد مخدر در توتون قلیان ها باشد اما در آزمایشگاه های ناجا چنین چیزی دیده نشده است.

پیشتر رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، وجود مواد مخدر، شیشه و ترکیبات آمفتامین را در توتون قلیان ها برای معتاد و وابسته کردن مشتریان این کالا تایید کرده بود.
خسرو صادق نیت در این گفت وگو در پاسخ به این پرسش که آیا استفاده از مواد مخدر، شیشه و ترکیبات آمفتامین را در توتون قلیان ها تایید می کنید، گفته بود: بله، گزارش های متعددی داشتیم که حتی آن قدر دوز مواد مخدر، شیشه و ترکیبات آمفتامین در توتون قلیان ها بالا بوده که مسمومیت حاد ایجاد کرده و بطور قطع تعداد مواردی که با دوز کمتر مصرف شده و مسمومیت حاد نداده، بسیار بیشتر است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر