پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 5794
۰۹ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۰۵:۰۹
اندازه متن
رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی کشور اعلام کرد:

کاهش ۸۹ درصدی وقوع سرقت در فرودگاه‌های کشور / افزایش ۲۹ درصدی کشفیات مواد مخدر

​رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی کشور دستاوردهای پلیس فرودگاه های کشور را از آغاز شروع طرح نوروزی ( ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ ) تا امروز را تشریح کرد.
کاهش ۸۹ درصدی وقوع سرقت در فرودگاه‌های کشور / افزایش ۲۹ درصدی کشفیات مواد مخدر

به گزارش ایلنا، سردار مهدی معصوم بیگی به  تشریح دستاوردهای پلیس راه آهن پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی کشور پرداخت و اظهار داشت: از شروع طرح نوروزی ( ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ ) تا امروز همکارانم در پلیس فرودگاه های کشور بر تامین امنیت فرودگاه های سطح کشور و مسافران نوروزی اهتمام ویژه ای داشته اند.

وی افزود: یک میلیون و ۲۱۲ هزار ۶۸۳ نفر از مسافران از پروازهای داخلی بهره بردند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزایش ۵۸ درصدی داشته است.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی کشور تعداد مسافران پروازهای خارجی (ورودی و خروجی) را ۳۶۸ هزار و ۹۴۹ نفر برشمرد و افزود: این میزان نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بیانگر افزایش ۳۰۰ درصدی است.

بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار معصوم بیگی اضافه کرد: با اقدامات موثر پیشگیرانه وقوع سرقت در این حوزه ۸۹ درصد کاهش داشته است؛ این درحالی است که شاهد افزایش ۲۹ درصدی کشفیات مواد مخدر به همت همکارانم در پلیس فرودگاه های کشور هستیم.

این مقام ارشد انتظامی از رشد ۱۰۰ درصدی  کشفیات اقلام ممنوعه خبر داد و عنوان کرد: همکارانم در پلیس فرودگاه های سراسر کشور در آمادگی کامل برای تامین نظم و امنیت مردم و خدمت به آنان هستند.


پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر