پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 2794
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۲
اندازه متن
رئیس سازمان امور اجتماعی کشور تاکید کرد:

پیگیری مسائل اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی در اولویت کاری معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ها قرار گیرد.

مواد مخدر آسیب های زیادی به کشور وارد کرده است. در سال حدود ۱۷۳ هزار میلیارد تومان هزینه مستقیم و غیرمستقیم از این بابت به کشور تحمیل می شود.
تقی رستم وندی

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور تاکید کرد: پیگیری مسائل اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی در اولویت کاری معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ها قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از  از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ تقی رستم وندی در همایش معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری های سراسر کشور با اشاره به اهمیت مسائل اجتماعی گفت: اگر مصداقی هم در نظر بگیریم بحث آسیبهای اجتماعی ابعاد گسترده ای دارند که اگر مدیران کشور از یک موضوع اجتماعی غفلت کنند در سایر مسائل سیاسی و امنیتی نیز دچار مشکل می شویم.
وی با بیان اینکه مواد مخدر آسیب های زیادی به کشور وارد کرده است، گفت : در سال حدود ۱۷۳ هزار میلیارد تومان هزینه مستقیم و غیرمستقیم از این بابت به کشور تحمیل می شود.
رستم وندی تاکید کرد: مسائل اجتماعی را اقتصادی ، سیاسی و هم امنیتی بنگریم و مسائل این حوزه را در اولویت کاری قرار دهیم.
معاون وزیر کشور افزود: در دو سالی که بحث آسیب های اجتماعی در کشور مطرح شد ، اقدامات زیادی در زمینه کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی انجام شد اما متاسفانه پیچیدگی مسائل به قدری زیاد است که موفقیت های در این حوزه در حد مطلوبی نبود و باید
عنایت ویژه ای به این مسائل داشته باشیم.

 منبع: خبرگزاری صدا و سیما

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر