پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 968
۰۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۰۱
اندازه متن
عضو شورای شهر تهران:

مشارکت واقعی مردم در حل معضلات اجتماعی اهمیت ویژه دارد

در محله هرندی آسیب‌ها فقط اعتیاد نیست؛ آسیب‌های بسیاری در این محله وجود دارد که ریشه آنها را باید در بیکاری جستجو کرد/در کشورهای توسعه یافته با حمایت‌های اجتماعی، مشکلات آسیب‌دیدگان رفع می‌شوداگر این مسائل رفع نشود دود آن به چشم همه می‌رود.
الهه راستگو

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران بر ضرورت مشارکت واقعی مردم در رفع مشکلات اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری مهر، الهه راستگو در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به آسیب‌های منطقه ۱۲، گفت: اگر بحث هرندی خروجی مناسبی داشته باشد، می‌تواند الگوی بومی مناسبی برای رفع مشکلات در دیگر مناطق باشد.

وی با تاکید بر ضرورت حضور  مردم در رفع مسائل اجتماعی گفت: رهبر معظم انقلاب هم فرمودند «هر کجا مردم حضور داشته باشند، کارها بهتر و سریعتر انجام می‌شود».

راستگو تاکید کرد: خواهش من این است کسانی که با موضوع آسیب‌های اجتماعی در هر دستگاهی جلسه برگزار می‌کنند، حضور سمن‌ها را جدی بگیرند.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: یک مجموعه در کنار هم می‌توانند مشکل را رفع کنند.

وی تصریح کرد: در محله هرندی آسیب‌ها فقط اعتیاد نیست؛ آسیب‌های بسیاری در این محله وجود دارد که ریشه آنها را باید در بیکاری جستجو کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران افزود: برای برون‌رفت از این مسئله، مجلس باید قانونگذاری کند، دستگاه‌های متولی باید به میان بیایند و مسئولیت‌های مختلف را بر عهده بگیرند.

راستگو با اشاره به الگوی دیگر کشورها گفت: در کشورهای توسعه یافته با حمایت‌های اجتماعی، مشکلات آسیب‌دیدگان رفع می‌شود. باید بدانیم اگر این مسائل رفع نشود، دود آن به چشم همه می‌رود؛ پس باید همه دستگاه‌ها و مردم در کنار هم قرار بگیرند. 

 منبع: خبرگزاری مهر 

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر