پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 966
۰۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۴
اندازه متن

پیشگامی سیستان و بلوچستان در ارائه طرح های پیشگیری از اعتیاد

از مجموع 15 طرح ارائه شده در حوزه اعتیاد، 9 طرح استان مصوب شده که امیدواریم بعد از اجرا شاهد موفقیت در برنامه های پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با معضل مواد مخدر در سطح منطقه باشیم/سیستان و بلوچستان 67 درصد در موضوع کشفیات مواد مخدر رشد داشته است.
هادی مرعشی

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان گفت: این استان از نظر ارائه طرح ها و پایان نامه ها با موضوع پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر در سطح کشور پیشگام است.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از باشگاه خبرنگاران،هادی مرعشی در نشست اعضای ستاد فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان خاش از اختصاص یک میلیارد ریال برای طرح های پیشگیری از اعتیاد در سیستان وبلوچستان خبر داد و افزود: برای پایان نامه ها 20 میلیون ریال و طرح هایی در موضوعات مورد اشاره 80 میلیون ریال از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر پرداخت می شود.

وی ادامه داد: در همین موضوع از مجموع 15 طرح ارائه شده، 9 طرح استان مصوب شده که امیدواریم بعد از اجرا شاهد موفقیت در برنامه های پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با معضل مواد مخدر در سطح منطقه باشیم.

مرعشی تصریح کرد: سیستان و بلوچستان 67 درصد در موضوع کشفیات مواد مخدر رشد داشته است، اما در موضوع زیر پوشش قرار دادن معتادان موفقیت ها کمتر بوده به طوری که از مجموع 135 هزار معتاد در استان حدود 60 هزار نفر زیر پوشش قرار گرفته اند.

 منبع: باشگاه خبرنگاران


پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر