پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 6123
۱۴ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۵۴
اندازه متن

اینجا مهرشهر، فعالیت کمپ ترک اعتیاد در مجتمع مسکونی!

باشگاه خبرنگاران جوان از فعالیت یک کلینیک ترک اعتیاد در یک مجتمع مسکونی در مهرشهر کرج گزارش داده است.
اینجا مهرشهر، فعالیت کمپ ترک اعتیاد در مجتمع مسکونی!

ادنا: براساس گزارش شهروند خبرنگارمان از فعالیت یک کلینیک ترک اعتیاد در مجتمع مسکونی مهرشهر مطلع شدیم. ساکنان این مجتمع از حضور معتادان در محل زندگی شان، احساس نگرانی می کنند. یکی از ساکنان می گوید: در مجتمع ما و در ساختمانی مسکونی یک مرکز ترک اعتیاد تاسیس کرده اند، مجتمع محل عبور و مرور معتادان شده است این مورد را چندین بار به صورت حضوری به اطلاع مسئولان دانشگاه علوم پزشکی البرز رسانده ایم. او گفت: پرسش ما این است که چطور مجوز راه اندازی این مرکز را بدون اجازه ما صادر کرده اند؟

در همین زمینه علیزاده، معا.ن نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: خردادماه امسال پروانه این کلینیک صادر شده است. فعالیت این مجموعه چند روز بعد باعث نارضایتی ساکنان مجتمع و براساس بررسی ها تذکر کتبی برای جا به جایی مرکز برای مالک آن ارسال شد.

نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در ابتدای کار یک تعهد محضری از موسس کلینیک گرفته شد تا درصورت شکایت همسایه ها، آمادگی جا به جایی را پیدا کند.

او می گوید: مراحل قانونی به این صورت است که ابتدا سه بار به صورت کتبی تذکر می دهیم و اگر بعد از تذکر سوم جا به جایی انجام نشد، پرونده به کمیسیون ارجاع داده می شود.

علیزاده گفت: بررسی هایی که جهت صدور پروانه انجام شد مطلع شدیم فروشنده در مبایعه نامه ذکر کرده که فعالیت به صورت مطب و کلینیک در آن واحد بلامانع است. 

او می گوید: مجتمع سال ۹۹ فروخته و مالک کل مجتمع یک نفر بود، تذکر دوم برای موسس ارسال و فرصت کوتاهی به مالک کلینیک داده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر