پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 3526
۰۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۰۶
اندازه متن

کشف بیش از ۲۹ هزار عدد قرص متادون در غرب تهران

مأموران کلانتری آزادی از متهم حدود ۲۹ هزار و ۵۶۳ عدد قرص متادون و ۱۰ لیتر شربت متادون با ارزش مالی ۱۵۰ میلیون تومان کشف کردند.
متادون

رئیس کلانتری ۱۳۵ آزادی از کشف بیش از ۲۹ هزار عدد قرص متادون در غرب تهران و دستگیری متهم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری آنا، شمس بیرانوند  از دستگیری فردی خبر داد که اقدام به خرید و فروش غیرمجاز قرص و شربت‌های متادون در تهران می‌کرد.

وی ادامه داد: این افراد به همراه همدستش قرص و شربت‌ها را خریداری کرده و با قیمت‌های بیشتر به مشتریان می‌فروختند و این فرد از سایر استان‌ها نیز مشتری داشت و عمده مشتریان متهم عطاری‌ها بودند. بعد از پی بردن مأموران کلانتری ۱۳۵ آزادی به فعالیت این فرد در محدوده غرب تهران، در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

رئیس کلانتری ۱۳۵ آزادی تصریح کرد: مأموران کلانتری آزادی از متهم حدود ۲۹ هزار و ۵۶۳ عدد قرص متادون و ۱۰ لیتر شربت متادون با ارزش مالی ۱۵۰ میلیون تومان کشف کردند.

بیرانوند گفت: مأموران کلانتری در ششمین مرحله از طرح رعد پلیس پیشگیری فردی را که در حوزه خرید و فروش مشروبات الکلی فعالیت می‌کرد دستگیر کرده و از وی نیز حدود ۹۳ لیتر مشروبات الکلی کشف کردند.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات ما برای مقابله با سارقان در جدیدترین مرحله از طرح رعد پلیس پیشگیری دنبال شد و سارقان سابقه‌دار بسیاری دستگیر شدند.

منبع: خبرگزاری آنا

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر