پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 3454
۰۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۰۱
اندازه متن
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خبر داد:

برای انتقال معتادان از خانه به مرکز مهر سروش دستور دستگاه قضایی لازم است/مراجعه خانواده‌ها به دادگاه انقلاب و ثبت درخواست برای انتقال فرد معتاد به سروش

در برخی از موارد خانواده‌ها می‌توانند با مراجعه به دادسرای انقلاب از فرد معتاد شکایت کرده و دستور دستگیری و انتقال این فرد از خانه به کمپ مهرسروش را بگیرد و حتما پس از رسیدن این ابلاغ به پلیس، می‌توانیم فرد را دستگیر و به کمپ اجباری منتقل کنند.
محمد بخشنده

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت:به دلیل اینکه کمپ مهر سروش جزو کمپ‌های ماده ۱۶ و کمپ‌های اجباری به شمار می‌آید درصورت درخواست خانواده‌ای برای انتقال فرد معتاد به مرکز مهر سروش احتیاج به دستور دستگاه قضایی است.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری میزان، سرهنگ محمد بخشنده اظهار داشت:کمپ مهر سروش برای ساماندهی معتادان متجاهر تشکیل و آغاز به کار کرد و همه معتادانی که در این مرکز تحت درمان قرار گرفته اند با دستور قضایی به این مرکز منتقل شده اند.

وی ادامه داد:همه این معتادان قشری از جامعه هستند که از خانواده طرد شده و هیچ میل و اراده‌ای به ترک کردن مواد مخدر نداشتند. این افراد معتاد متجاهر بودند و پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ بر حسب این دستور در جریان طرح پاکسازی مناطق آلوده شهر تهران به خصوص شوش، مولوی و هرندی این افراد را دستگیر و به مرکز مهر سروش منتقل کرد.

بخشنده در ادامه اضافه کرد:اما معتادانی که دارای خانواده هستند و یا معتادانی که خودشان قصد ترک مواد مخدر را دارند باید به کمپ‌های ماده ۱۵ یا همان کمپ‌های خصوصی مراجعه کنند و این افراد را نمی‌توان در مرکز کمپ مهر سروش پذیرش و تحت درمان قرار داد.

رئیس پلیس پایتخت تهران بزرگ درپاسخ به این سؤال که آیا خانواده‌ها می‌توانندیکی از اعضای خود را به کمپ مهر سروش معرفی کنند افزود:در این نوع موارد، چون فرد معتاد دارای خانواده است و در منزل زندگی می‌کند فقط باید به مراکز ماده ۱۵ و به عبارتی کمپ‌های خصوصی مراجعه کند که اتفاقا مراکز خیلی خوبی در این زمینه مشغول به فعالیت هستند، اما در برخی از موارد خانواده‌ها می‌توانند با مراجعه به دادسرای انقلاب از فرد معتاد شکایت کرده و دستور دستگیری و انتقال این فرد از خانه به کمپ مهرسروش را بگیرد و حتما پس از رسیدن این ابلاغ به پلیس، می‌توانیم فرد موردنظر را دستگیر و به کمپ اجباری مهر سروش منتقل کنند.

رئیس پلیس مبازره با مواد مخدر تهران بزرگ افزود:خانواده‌ها می‌توانند پلیس نیز مراجعه کرده و ضمن دریافت مشاوره، پلیس هماهنگی‌های لازم را جهت دستگیری وانتقال فرد معتاد به کمپ‌های ماده ۱۶ انجام دهد.

منبع: خبرگزاری میزان

پایان پیام
بازنشر
نظرات (1)
زهره رسول زاده | ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۶
1 0
برادرم اتیاد داره معزفی به سروش
ارسال نظر