پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 1815
۳۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۶
اندازه متن
معاون فرماندار بهارستان:

رفع مشکل اشتغال بهبودیافتگان اعتیاد در بهارستان

در راستای دستیابی به اهداف تبیین شده در امر آموزش و پیشگیری، شایسته است ادارات آموزش و پرورش در انتصاب کارشناس کاهش آسیب‌های اجتماعی اداره دقت لازم را به عمل‌آورده و کارشناسان مربوطه آشنایی کامل را داشته باشند.
رفع مشکل اشتغال بهبودیافتگان اعتیاد در بهارستان

معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان بهارستان گفت: امیدوارم در آینده نزدیک مشکل اشتغال بهبودیافتگان اعتیاد با تلاش‌ها و پیگیری‌های دستگاه‌های متولی این شهرستان برطرف شود.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری فارس،سید حبیب موسوی در هفتمین جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات کمیته‌های چهارگانه شورا اظهار کرد: فعال‌تر شدن کمیته‌های تخصصی و تشکیل جلسات منظم آنها باعث تصمیم‌گیری‌های دقیق و غنی شدن مصوبات شورای فرعی شهرستان می‌شود.

وی با تأکید بر ضرورت ارائه آموزش‌های لازم به کارکنان دستگاه‌ها اجرایی افزود: در راستای دستیابی به اهداف تبیین شده در امر آموزش و پیشگیری، شایسته است ادارات آموزش و پرورش در انتصاب کارشناس کاهش آسیب‌های اجتماعی اداره دقت لازم را به عمل‌آورده و کارشناسان مربوطه آشنایی کامل را داشته باشند.

معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان بهارستان بیان کرد: پیگیری تشکیل انجمن شهرستان برای تقویت زیرساخت‌های اشتغال بهبودیافتگان ضروری و حائز اهمیت است.

وی در پایان متذکر شد: امیدوارم در آینده نزدیک مشکل اشتغال بهبودیافتگان اعتیاد با تلاش‌ها و پیگیری‌های دستگاه‌های متولی برطرف شود.

منبع: خبرگزاری فارس


پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر