پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 967
۰۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۱
اندازه متن
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد:

آمادگی کمیته امداد جهت پذیرش خانواده‌های آسیب دیده در محله هرندی

رئیس امداد کمیته امداد امام خمینی (ره) از آمادگی این نهاد جهت همکاری و همراهی شهرداری تهران بر اجرای طرح ارتقای کیفیت زندگی در منطقه 12 و به ویژه شهید هرندی خبر داده و گفته است که کمیته امداد با تمام ظرفیت و پتانسیل آمادگی هرنوع همکاری را در این طرح دارد.
سید پرویز فتاح

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ضمن آمادگی این نهاد جهت اجرای طرح ارتقای کیفیت زندگی در منطقه 12 (هرندی) گفت: کمیته امداد آمادگی پذیرش خانواده‌های آسیب دیده در منطقه هرندی و قرار گرفتن آنها زیر چتر حمایتی امداد را دارد.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری فارس، سید پرویز فتاح در جریان دویست و یازدهمین جلسه شورای شهر تهران، با اشاره به برخی از وظایف کمیته امداد، اظهار داشت: کمیته امداد در سطح وسیع در حوزه‌های مختلف اعم از معیشتی، حمایتی، درمانی، توانمندسازی و .. فعالیت می‌کند.

وی گفت: وظایف کمیته امداد به صورت ملی ترسیم شده است و تمام نیازمندان کشور چنانچه واجد شرایط باشند از خدمات مجموعه امداد بهره می‌برند.

فتاح با بیان اینکه کار کمیته امداد بعد از بروز آسیب‌های اجتماعی است گفت: مددکاران امداد زمانی که فقر به سراغ فرد آسیب دیده وارد شد اقدامات لازم را برای توانمندسازی فرد آسیب دیده انجام می‌دهند.

رئیس امداد کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: کار امداد یک نوع پیشگیری است و به تاکید مقام معظم رهبری این نهاد بر روی درمان و پیشگیری سرمایه‌گذاری وسیعی را انجام داده است و در واقع کاری که در کمیته امداد و بهزیستی صورت می‌گیرد سرریز تمام اقدامات مدیریتی کشور است.

وی با اشاره به فعالیت امداد تصریح کرد: کار این نهاد از جنس امدادی، فرهنگی و بال عاطفی نظام است و نبایستی تنها به معیشت افراد آسیب دیده نگاه کنیم و این نهاد در مسیر توانمندسازی افراد گام‌های موثری را برمی‌دارد.

وی با انتقاد از اینکه متاسفانه برخی‌ها به افراد آسیب‌دیده به دور از انسان نگاه می‌کنند گفت: این افراد به همراه خانواده‌هایشان بایستی از طرف نظام حمایت شوند.

فتاح همچنین به آمار مددجویان تحت پوشش امداد اشاره کرد و گفت: بالغ بر 4 میلیون و 500 هزار نفر به صورت مستمر و 3 میلیون به صورت موردی از خدمات مجموعه امداد استفاده می‌کنند که ورود افراد به چرخه حمایتی امداد دلایل مختلفی از جمله بیماری،‌حوادث جاده‌ای، طلاق و اعتیاد و ... دارد.

رئیس امداد کمیته امداد امام خمینی (ره) از آمادگی این نهاد جهت همکاری و همراهی شهرداری تهران بر اجرای طرح ارتقای کیفیت زندگی در منطقه 12 و به ویژه شهید هرندی خبر داد و گفت: کمیته امداد با تمام ظرفیت و پتانسیل آمادگی هر نوع همکاری را در این طرح دارد.

وی همچنین از آمادگی  کمیته امداد جهت پذیرش خانواده‌های آسیب‌دیده در منطقه هرندی خبر داد و گفت: کمیته امداد با تمام قوا پای کار است.

منبع: خبرگزاری فارس

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر