پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 942
۲۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۳:۴۰
اندازه متن
سخنگوی ناجا:

آتش زدن چادر معتادان در هرندی نادرست بود

جمع کردن معتادان ساده‌ترین کار است، اما باید بپرسیم که واقعاً مسئولیت پلیس چیست، گاهاً ما این افراد را دستگیر می‌کنیم و آنها زودتر از خود پلیس به محله‌ها می‌رسند/ کمپ‌هایی درحال آماده شدن است که در اولین فرصت معتادان به آنها ارجاع خواهند شد.
سردار منتظر المهدی

سخنگوی نیروی انتظامی گفت: معتادان افرادی هستند که خودشان در ورطه هلاکت بودند؛ من دلسوزی برای معتادان نمی‌کنم، اما معتادان هم انسانند و مترصد فرصت برای بازگشت به جامعه و اینکه آشیانه آنها (چادرها در پارک هرندی) را آتش بزنیم کار نادرستی است.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری فارس، سردار  منتظرالمهدی سخنگوی نیروی انتظامی در پاسخ به سؤالی درمورد حوادث رخ داده در محله هرندی تهران، اظهار داشت: اینکه مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر اجتماعی می‌شود، خوب است و صرفاً دولتمردان نبوده و همگان وارد شوند، خوب و پسندیده است، اما اقدامی که در پارک هرندی صورت گرفت و چادرها را آتش زدند، کار نادرستی بود.

سخنگوی نیروی انتظامی تصریح کرد: آنها یک سری آدمهایی بودند که خودشان در ورطه هلاکت بودند؛ من دلسوزی برای معتادان نمی‌کنم، اما معتادان هم انسانند و مترصد فرصت برای بازگشت به جامعه و اینکه آشیانه آنها را آتش بزنیم کار نادرستی است.

سردار منتظرالمهدی به هماهنگی که بین ستاد مبارزه با مواد مخدر، سازمان بهزیستی، وزارت بهداشت، پلیس و همچنین  شهرداری تهران، انجام شده اشاره و بیان داشت: کمپ‌هایی درحال آماده شدن است که در اولین فرصت معتادان به آنها ارجاع خواهند شد.

سخنگوی نیروی انتظامی در پاسخ به سؤال دیگری در مورد دستگیری در جریان حادثه فوق در محله هرندی گفت: ما دستگیری نداشتیم.

معاون اجتماعی ناجا در پاسخ به سؤال دیگری در مورد اظهارات شهردار منطقه 12 که گفته پلیس دستور حمله به مردم را داده است و صدای ضبط‌شده دارد، بیان داشت: جالب است؛ شهرداری کار پلیسی انجام می‌دهد.

وی درخصوص وضعیت معتادان اظهار داشت: جمع کردن معتادان ساده‌ترین کار است، اما باید بپرسیم که واقعاً مسئولیت پلیس چیست، گاهاً ما این افراد را دستگیر می‌کنیم و آنها زودتر از خود پلیس به محله‌ها می‌رسند.

منبع: خبرگزاری فارس


پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر