پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 603
۰۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۸
اندازه متن
با وجود تکذیب رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ:

وزارت بهداشت بر آلوده بودن قلیان‌ها به مخدر و شیشه اصرار دارد

رئیس اتحادیه قهوه خانه داران افزودن آمفتامین از سوی قهوه‌خانه‌داران برای جذب مشتری را کذب محض عنوان کرده است/ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خبر آلوده بودن توتون‌های محتوی مواد روانگردان را نوعی عملیات روانی می داند.
قلیان

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد(ادنا) و به نقل از روزنامه ایران، 10 روز از وقتی که رئیس اداره سلامت و محیط کار وزارت بهداشت وجود شیشه در تنباکوی قلیان‌ها را تأیید کرد، می‌گذرد با وجود آنکه روز گذشته این خبر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ و همچنین رئیس اتحادیه قهوه‌خانه‌داران تهران تکذیب شد اما مسئولان وزارت بهداشت کماکان به آغشته بودن توتون‌ها به شیشه اصرار می‌کنند. 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در واکنش به آلوده بودن توتون‌های محتوی شیشه و آمفتامین گفت که تنباکوی قلیان‌ها شیشه و آمفتامین ندارد و ما این خبر را تکذیب می‌کنیم.

 سرهنگ محمد بخشنده خبر آلوده بودن توتون‌های محتوی مواد روانگردان را نوعی عملیات روانی دانسته و با تأکید بر اینکه قلیان سراها به صورت دائم از سوی اتحادیه قهوه خانه داران و پلیس اماکن رصد و بازرسی می‌شوند، عنوان کرد که با توجه به حساسیت موضوع ما بر این مسأله تمرکز کرده‌ایم و جلسات متعددی نیز در این زمینه برگزار شده است، اما هنوز چیزی مبنی بر آلودگی تنباکو به دست نیاورده‌ایم.

رئیس اتحادیه قهوه خانه داران نیز افزودن آمفتامین از سوی قهوه‌خانه‌داران برای جذب مشتری را کذب محض دانسته و عنوان کرده این اتحادیه قطعاً این مسأله را از سوی مراجع قضایی پیگیری خواهد کرد. با وجود این کماکان رئیس مرکز سلامت و محیط کار وزارت بهداشت نسبت به اینکه برخی عرضه‌کنندگان غیرمجاز قلیان هنگام عرضه قلیان به آن شیشه اضافه می‌کنند، هشدار می‌دهد و از مردم می‌خواهد مراقب برخی افراد سودجو باشند. تماس های خبرنگار «ایران» برای گفت وگو با رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت به نتیجه ای نرسید.

منبع : روزنامه ایران


پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر