پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 5661
۲۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۲:۲۱
اندازه متن
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان:

دو قاچاقچی مواد مخدر صنعتی در جنوب شرق دستگیر شدند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۲ عنصر اصلی قاچاق مواد مخدر صنعتی جنوب شرق کشور دستگیر شدند.
دو قاچاقچی مواد مخدر صنعتی در جنوب شرق دستگیر شدند

سردار احمد طاهری روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های کلان فرماندهی انتظامی کل کشور و همچنین پلیس استان پهناور سیستان و بلوچستان رصد فعالیت ها و تحرکات باند ها و عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر است.
وی بیان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان در پی اشراف اطلاعاتی مستمر بر فعالیت قاچاقچیان و عناصر وابسته به آنان در آن سوی مرزها، به سرنخ هایی در شناسایی اعضای اصلی قاچاق مواد مخدر صنعتی از کشورهای همجوار به سمت کشور دست یافتند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: خوشبختانه پس از موفقیت‌های زیاد کسب شده در کشف چندین محموله بزرگ مواد مخدر صنعتی در نقاط مختلف کشور و استان و همچنین اعترافات قاچاقچیان دستگیر شده، پلیس مبارزه با مواد مخدر به این نتیجه رسید که ۲ عنصر اصلی قاچاق در تمامی تحرکات و فعالیت قاچاق مواد مخدر صنعتی از آن سوی مرزها دست دارند.
وی اظهار داشت: بدین منظور تلاش برای شناسایی، دستگیری عناصر اصلی این تحرکات و اقدامات خطرناک و خانمان سوز به صورت ویژه، مستمر و شبانه روز در دستور کار پلیس استان قرار گرفت تا اینکه نهایتا روز گذشته در یک کار اطلاعاتی و عملیاتی مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی کل انتظامی کشور در یک عملیات منسجم و هماهنگ هر دو عنصر اصلی دستگیر می شوند.
سردار طاهری با بیان اینکه عناصر دستگیر شده با شیوه و شگرد خاص و به صورت مسلحانه و جاساز مخدرهای صنعتی اقدامات و فعالیت های مجرمانه وخانمان سوز خود را در زمینه قاچاق مواد افیونی از آن سوی مرزهای کشور انجام می‌دادند، خاطر نشان کرد: ۲ عنصر دستگیر شده در استان‌های تهران، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سمنان، یزد و کرمان تحت تعقیب دستگاه قضائی و انتظامی کشور نیز بودند.
به گفته وی؛ مجرمان دستگیر شده برای تکمیل و نهایی شدن تحقیقات در اختیار پلیس و مقامات قضائی قرار دارند.

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر