پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 4492
۲۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۱۷
اندازه متن

تجمع پزشکان و پرسنل شاغل در مراکز درمان سوءمصرف مواد استان تهران/ به ضرر ما و بیماران تصمیم نگیرید!

این تجمع، در اعتراض به سیاست‌های غیر کارشناسانه سازمان غذا و دارو و اظهارنظرهای غیرمسئولانه ریاست این سازمان درمورد تغییرات احتمالی در روال درمان بیماران اعتیاد، ازجمله عرضه داروی متادون در داروخانه‌ها به بیماران این حوزه، صورت گرفته است.
تجمع درمانگران اعتیاد

پزشکان و پرسنل شاغل در مراکز درمان سوءمصرف مواد استان تهران در مقابل سازمان نظام پزشکی تجمع کردند.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرنگار ایلنا، امروز (بیست و یکم دی ماه) پزشکان و پرسنل شاغل در مراکز درمان سوءمصرف مواد استان تهران در مقابل سازمان نظام پزشکی تجمع کردند.

یکی از حاضران در تجمع امروز در ارتباط با مطالبات خود و همکارانش می‌گوید: این تجمع، در اعتراض به سیاست‌های غیر کارشناسانه سازمان غذا و دارو و اظهارنظرهای غیرمسئولانه ریاست این سازمان درمورد تغییرات احتمالی در روال درمان بیماران اعتیاد، ازجمله عرضه داروی متادون در داروخانه‌ها به بیماران این حوزه، صورت گرفته است.

وی افزود: ما قصد داریم تبعات اجرای این سیاست نسنجیده را برای چندمین بار به مسئولین سازمان نظام پزشکی به عنوان بزرگترین انجمن صنفی پزشکی کشور یادآوری کنیم. شیوع بیشتر اعتیاد و خروج بیماران از چرخه درمان، اصلی‌ترین تبعات اجرای این تصمیم است و از مسئولان می‌خواهیم به ضرر ما و بیماران، تصمیم نگیرند.

پزشک2

منبع: خبرگزاری ایلنا

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر