پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 4210
۲۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۵:۴۶
اندازه متن
رئیس فراکسیون مقابله با آسیب‌های اجتماعی:

فراکسیون مقابله با آسیب‌های اجتماعی مجلس به دنبال اصلاح سیاست‌های دولت است

در وهله نخست برای متوقف کردن آسیب های اجتماعی باید رویکرد نئولیبرال دولت را عوض کنیم و همچنین فکری جدی برای آسیب‌های متعدد اجتماعی داشته باشیم.
رئیس فراکسیون مقابله با آسیب‌های اجتماعی

رئیس فراکسیون مقابله با آسیب‌های اجتماعی با بیان اینکه این فراکسیون دنبال مقابله جدی با آسیب‌های اجتماعی و اصلاح سیاست‌های اعمالی دولت و سایر دستگاه‌ها خواهد بود، گفت: دولت آسیب‌های اجتماعی را رها کرده است.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری خانه ملت، احمد نادری در مورد اولویت‌های فراکسیون مقابله با آسیب‌های اجتماعی، گفت: از دهه 70 شمسی به بعد شاهد رشد فزاینده آسیب‌های اجتماعی در کشور هستیم و این رشد تحت تاثیر سیاست‌های نئولیبرال و غلطی که دولت سازندگی به وجود آورد همچنان ادامه دارد و در همه دولت‌ها هم رو به فزونی گرفته و جهش معناداری دارد.

رئیس فراکسیون مقابله با آسیب‌های اجتماعی ادامه داد: بنابراین در وهله نخست برای  متوقف کردن آسیب های اجتماعی باید رویکرد نئولیبرال دولت را عوض کنیم و همچنین فکری جدی برای آسیب‌های متعدد اجتماعی داشته باشیم.

وی با یادآوری دیدار سران قوا و مسئولان در حوزه آسیب‌های اجتماعی با رهبر معظم انقلاب برای حل آسیب‌های اجتماعی، افزود: در زمستان  سال 1395 مقام معظم رهبری جلسه 8 ساعتی را با سران قوا و برخی مسئولان برای بررسی و حل آسیب‌های اجتماعی تشکیل و حساسیت ویژ‌ه‌ای به خرج دادند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم، یادآور شد: طی 6 ماه جلساتی با حضور رهبری برگزار شد و رهبری به قوای سه گانه دستور دادند برای کاهش آسیب‌های اجتماعی با اولویت 5 آسیب کلان مانند طلاق، اعتیاد و مناطق بحرانی حاشیه ای اقدام و گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه شود.

نادری افزود: متاسفانه دولت پای کار نبود و کار را متوقف کرد بنابراین این سیر مقابله، خروجی مشخصی نداشت و همچنان رها شده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه نیاز است مجلس ورود و در بعد قانونگذاری تعقل جدی ایجاد کند، گفت: کاهش سیر شتابان و از سویی اصلاح وضعیت موجود باید مورد توجه قرار گیرد و در فراکسیون دنبال مقابله جدی با آسیب‌ها و اصلاح سیاست‌های اعمالی از دولت و سایر دستگاه‌ها خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری خانه ملت

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر