پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 3995
۱۰ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۰۶:۰۹
اندازه متن

شهرداری تهران ۴۵۰۰ سبد کالا میان زباله‌گردها توزیع کرد

بر این اساس، از ۲۲ اسفند تاکنون پک‌های بهداشتی و یک وعده غذای گرم به صورت روزانه در گودهای زباله‌گردی اطراف پایتخت توزیع می‌شود و با تدوام شرایط حاکم، ارائه این خدمات ادامه خواهد یافت.
جوادی یگانه

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران با اشاره به ممنوعیت زباله‌گردی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا می گوید این نهاد در راستای حمایت معیشتی، ۴ هزار و ۵۰۰ سبد کالا میان زباله‌گردها توزیع کرده است.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، محمدرضا جوادی‌یگانه اظهار کرد: ۳ هزار و ۴۰۰ پرس غذای گرم از هفته آخر اسفند ۹۸ تاکنون در گودهای زباله‌گردی با هدف حمایت از کودکان زباله‌گرد توزیع شده است.

وی گفت: شهرداری تهران در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود از ۴هزار و ۵۰۰ خانواده نیازمند در قالب ارائه اعتبار برای تهیه سبد کالای شب عید حمایت کرده است.

جوادی یگانه افزود: با توجه به ابلاغ سازمان مدیریت پسماند مبنی بر ممنوعیت زباله‌گردی و جمع‌آوری پسماند خشک از مخازن سطح شهر تهران، معاونت اجتماعی برای حمایت معیشتی از این قشر، به طور هدفمند با محوریت سازمان، رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی و همکاری سازمان‌های مردم نهاد ورود کرد.

معاون شهردار تهران بیان کرد: بر این اساس، از ۲۲ اسفند تاکنون پک‌های بهداشتی و یک وعده غذای گرم به صورت روزانه در گودهای زباله‌گردی اطراف پایتخت توزیع می‌شود و با تدوام شرایط حاکم، ارائه این خدمات ادامه خواهد یافت.

جوادی یگانه در خصوص حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند شهر برای تهیه اقلام مورد نیاز گفت: تلاش می‌کنیم در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شهرداری تهران نیز با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان این حمایت‌ها را ادامه دهیم.

منبع: خبرگزاری پانا

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر