پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 3892
۲۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۳۸
اندازه متن
سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران:

موردی از فوت کارتن‌خواب به دلیل سرما نداشته‌ایم /اسکان 2 هزار نفر در گرمخانه‌های پایتخت

خوشبختانه فوت هیچ یک از افراد کارتن خواب را به دلیل سرما نداشته‌ایم ولی از همه شهروندان درخواست داریم که در صورت مشاهده افراد کارتن خواب و بی‌خانمان از طریق تماس با شماره 137 به ما اطلاع دهند.
سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهر

سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه فوت افراد کارتن خواب به دلیل برودت هوا و بارش برف نداشته‌ایم، گفت: حدود دو هزار نفر در گرمخانه‌های پایتخت اسکان یافته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری فارس، سیدمالک حسینی درباره تمهیدات این سازمان برای افراد کارتن خواب و آسیب دیده اظهار داشت: طی دو روز گذشته میانگین ظرفیت گرمخانه‌ها بیشتر شده و گشت‌های سیار نیز فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه گرمخانه‌های تهران 24 ساعته دایر است، گفت: 5 گشت سیار طی چند روز گذشته تاکنون همزمان با برودت هوا آماده باش کامل داشته و اقدامات لازم را انجام داده‌اند. 

سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه حدود 2 هزار نفر در گرمخانه‌های پایتخت اسکان دارند، گفت:‌آمار دقیقی از کارتن خواب‌های تهران نداریم و تهیه این آمار جزو برنامه‌های ما قرار دارد.

حسینی خاطرنشان کرد: خوشبختانه فوت هیچ یک از افراد کارتن خواب را به دلیل سرما نداشته‌ایم ولی از همه شهروندان درخواست داریم که در صورت مشاهده افراد کارتن خواب و بی‌خانمان از طریق تماس با شماره 137 به ما اطلاع دهند. چرا که این مسئله سبب اقدام به موقع شهرداری و کمک به افراد بی‌خانمان می‌شود که در مسیرهای فرعی یا کوچه پس کوچه‌ها قرار دارند.

منبع: خبرگزاری فارس

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر