پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 3575
۲۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۲۶
اندازه متن
سخنگوی شورای شهر تهران:

باز پس گیری املاک در اختیار نهادهای غیر دولتی بدون مصوبه شورا

شهرداری تهران برای تخلیه املاک در اختیار تشکل های نیمه دولتی، سازمان های مردم نهاد و خیریه ها به صورت جدی وارد شده است و در این زمینه هیچ لایحه ای به شورای شهر نیاورده است که چندی پیش آقای حبیب زاده در این خصوص تذکر جدی دادند.
علی اعطا

سازمان املاک شهرداری لایحه ای برای تخلیه املاک در اختیار سازمان های مردم نهاد به شورا نیاورده است.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری شبستان، «علی اعطا» در نشست خبری امروز که در باغ ایرانی برگزار شد در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری شبستان درباره اقدامات سازمان املاک شهرداری تهران گفت: مضمون مصوبه ای که در خصوص واگذاری املاک توسط شهرداری داشتیم، به این صورت بود که شهرداری را مکلف می کند تا برای واگذاری املاک لایحه ای به شورا ارسال کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران افزود: مقرر شده است در رابطه با املاکی که پیش از این توسط شهرداری واگذار شده است، مصوبه مذکور اجرا شود.

وی خاطرنشان کرد: طبق ارزیابی ای که در سازمان املاک شهرداری تهران داشتیم برای اجرای این مصوبه رفتار و مواجهه ای که صورت می گیرد، مطابق با مصوبه شورا نیست.

اعطا تصریح کرد: در خصوص املاکی که شورای شهر تهران جدی تر برخورد کرده است، می بینیم که سازمان املاک شهرداری با تسامح برخورد می کند و در مواردی هم بدون اینکه لایحه ای به شورای شهر تهران ارسال کنند در خصوص واگذاری املاک اقدام می کنند.

سخنگوی شورای شهر تهران باز پس گیری و تخلیه املاک در اختیار برخی تشکل های نیمه دولتی، مردم نهاد و خیریه را یکی از نمونه های تخطی سازمان املاک شهرداری از مصوبه شورا عنوان کرد.

اعطا تاکید کرد: شهرداری تهران برای تخلیه املاک در اختیار تشکل های نیمه دولتی، سازمان های مردم نهاد و خیریه ها به صورت جدی وارد شده است و در این زمینه هیچ لایحه ای به شورای شهر نیاورده است که چندی پیش آقای حبیب زاده در این خصوص تذکر جدی دادند.

وی تصریح کرد: با این رویه ای که سازمان املاک شهرداری تهران در خصوص واگذاری و باز پس گیری املاک در پیش گرفته است، شورای شهر تهران نمی تواند پاسخگوی مصوبه خود باشد.

منبع: خبرگزاری شبستان 

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر