پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 3543
۱۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۴۵
اندازه متن

ناجا و شهرداری تفاهم نامه مبارزه با مواد مخدر امضا کردند

همکاری در اجرای برنامه های موثر برای کاهش آسیب های اجتماعی در خصوص مبارزه با مواد مخدر با رویکرد ارتقای مهارت های زندگی و آگاهی های عمومی با استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری از جمله مفاد تفاهم نامه است.
 تفاهم نامه مبارزه با مواد مخدر

پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (ناجا) و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تفاهم نامه همکاری در زمینه مبارزه با مواد مخدر امضا کردند.

پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در این تفاهم‌نامه بر برنامه‌ریزی و مشارکت در اجرای طرح‌ها و فعالیت‌های مشترک در حوزه‌های پیشگیری، کاهش آسیب و صیانت اجتماعی خانواده معتادان، حمایت، توانمندسازی و استفاده از ظرفیت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد، خیریه‌ها و تشکل‌های مردمی در اجرای برنامه و طرح‌های صیانت اجتماعی تاکید کردند.

سردار مسعود زاهدیان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کل کشور و سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران این تفاهم نامه را در باغ موزه قصر امضا کردند.
همکاری در اجرای برنامه های موثر برای کاهش آسیب های اجتماعی در خصوص مبارزه با مواد مخدر با رویکرد ارتقای مهارت های زندگی و آگاهی های عمومی با استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری از جمله مفاد تفاهم نامه پلیس مبارزه با مواد مخدر کل کشور و سازمان فرهنگی هنری شهرداری است.
بر اساس تفاهم نامه دوجانبه پلیس مبارزه با مواد مخدر و سازمان فرهنگی هنری شهرداری، دو طرف در زمینه انجام طرح های مطالعاتی، علمی و پژوهشی مشترک، استفاده از ابزارهای تبلیغی مشترک مثل رسانه ها، سینماها، فرهنگسراها، کلیپ ها و تیزرها، تبادل اخبار و اطلاعات، تشکیل اتاق های مشترک اندیشه ورزی و برگزاری کارگاه های آموزشی مشترک با هم همکاری خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر