پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 3528
۰۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۴۲
اندازه متن
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ خبر داد:

همکاری بسیج با نیروی انتظامی در برخورد با فروشندگان و قاچاقچیان مواد مخدر

بسیج در زمینه‌های علمی، آموزشی، ساخت انیمیشن و کلیپ‌های چند ثانیه‌ای وارد عمل شده و ستاد مبارزه با مواد مخدر و نیروی انتظامی را یاری می‌کند.
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ گفت: بسیجیان در برخی از مناطق در قالب یگان‌های امنیتی در کنار نیروی انتظامی با فروشندگان و قاچاقچیان مواد مخدر مقابله می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از دفاع پرس، سردار «محمدرضا یزدی» در خصوص همکاری بسیج با نیروی انتظامی در جهت نگهداری معتادان متجاهر اظهار داشت: مهمترین اولویت بسیج در حوزه مبارزه با مواد مخدر موضوع پیشگیری است. امروز بسیج برای جلوگیری از افزایش معتادان و فروش مواد مخدر با ورود به مدارس، دانشگاه‌ها، کارخانجات، ادارات و مجموعه اصناف و بازار، آموزش و اقدامات پیشگیرانه خود را شروع کرده است.

وی ادامه داد: بسیج در زمینه‌های علمی، آموزشی، ساخت انیمیشن و کلیپ‌های چند ثانیه‌ای وارد عمل شده و ستاد مبارزه با مواد مخدر و نیروی انتظامی را یاری می‌کند.

سردار یزدی درباره جمع‌آوری معتادان متجاهر گفت: بسیج در بعضی از محله‌ها وارد شده و معتادان متجاهر را جمع‌آوری و آن‌ها را نگهداری و بازپروری می‌کند، که تعدادی از معتادان متجاهر امروز پس از پاکسازی در حال حرفه آموزی هستند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) افزود: پس از اینکه معتادان پاکسازی شده، حرفه‌ای را فراگرفتند با اعطا وام به آن‌ها اشتغال زایی خواهد شد و محصولات تولیدی در ابتدا توسط سپاه محمد رسول الله (ص) به فروش خواهد رسید.

وی عنوان کرد: بسیجیان در برخی از مناطق در قالب یگان‌های امنیتی در کنار نیروی انتظامی به منظور برخورد با فروشندگان و قاچاقچیان مواد مخدر حضور دارند.

سردار یزدی بیان کرد: در استان‌های مرزی بسیجیان همکاری‌های نزدیکی با نیروی انتظامی در راستای مبارزه با مواد مخدر دارند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) خاطرنشان کرد: امروز حدود 500 معتاد متجاهر در کمپ سپاه تهران نگهداری و بازپروری می‌شوند و تعدادی از این‌ها حدود دو ماه است که هیچ‌گونه موادی مصرف نمی‌کنند و دارویی نمی‌گیرند.

وی درباره مناطق شوش، مولوی و هرندی گفت: گروه‌های جهادی تحت حمایت سپاه محمد رسول الله (ص) در این مناطق حضور دارند و این حضور خوشبختانه نتایج خوبی داشته است.

منبع:دفاع پرس

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر