پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 3472
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۳۲
اندازه متن
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان تهران:

مراکز DIC از شوش، مولوی و هرندی منتقل شود

اگر انتظار دارید این مناطق پاک شود باید مراکز DIC از آنجا منتقل شود و یا تعدادشان کمتر شود چرا که هر کدام از این مراکز اگر 50 معتاد را جذب کند تعداد معتادین آن منطقه افزایش می‌یابد و ما شاهد دیگر آسیب‌ها خواهیم بود.
محمد بخشنده

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان تهران گفت:‌ درخواست پلیس این است که به دلیل ازدحام معتادان متجاهر در مناطق شوش،‌مولوی و هرندی مراکز DIC از این مناطق به جای دیگری منتقل شود.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری فارس، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان تهران در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر که با حضور انوشیروان محسنی‌بندپی استاندار تهران و دیگر مسئولان ذیربط برگزار شد، اظهار داشت: اگر مراکز DIC از شوش، مولوی و هرندی منتقل شود چرا که موجب حضور معتادین متجاهر در این مناطق شده است. 

وی افزود: اگر انتظار دارید این مناطق پاک شود باید مراکز DIC از آنجا منتقل شود و یا تعدادشان کمتر شود چرا که هر کدام از این مراکز اگر 50 معتاد را جذب کند تعداد معتادین آن منطقه افزایش می‌یابد و ما شاهد دیگر آسیب‌ها خواهیم بود.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان تهران یادآور شد: اگر مراکز DIC در این مناطق جمع‌آوری نشود می‌توان پیش‌بینی کرده تا دو ماه آینده تعداد معتادین متجاهر در این مناطق به 15 هزار نفر نیز برسد.

منبع: خبرگزاری فارس

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر