پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 3362
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۴:۵۲
اندازه متن

منتظرالمهدی معاون پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر شد

سردار سعید منتظرالمهدی سخنگو و معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری شد.
سردار سعید منتظرالمهدی

سردار سعید منتظرالمهدی سخنگو و معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر، سردار اسکندر مومنی صبح امروز طی حکمی سردار سعید منتظرالمهدی را به عنوان سخنگو و معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه بامواد مخدر ریاست جمهوری منصوب کرد.
منتطرالمهدی پیش از این به عنوان سخنگو و معاون اجتماعی نیروی انتظامی بود و اخیرا بنا به درخواست دبیرکل ستادمبارزه با موادمخدر ریاست جمهوری و با موافقت فرمانده نیروی انتظامی به ریاست جمهوری مامور شد.
منتظرالمهدی درزمان مسئولیت در ناجا به خوبی توانست با برقراری ارتباط با مراجع تاثیر گذار و اندیشمندان دانشگاهی، سازمان ها و اهالی رسانه و خبرگان حوزه ارتباطات و با ایجاد اعتماد، ادبیات پیشگیری اجتماعی را در سطح کشور جا بیندازد و سرمایه های اجتماعی را در همراهی با پلیس به کار گیرد.
منتظرالمهدی دارای دکترای طب و همچنین دکترای تخصصی روانشناسی سلامت از دانشگاه علوم پزشکی ایران و عضو هیات علمی و مدرس دانشگاه است.
باتوجه با حضور سردارمومنی جانشین وقت نیروی انتظامی در ستاد مبارزه با موادمخدر و اضافه شدن منتظرالمهدی به این جمع انتظار می رود اقدامات عاجل و تاثیر گذاری درحوزه پیشگیری از اعتیاد درسطح کشور انجام شود و امید می رود حاصل این تغییرات و انتصابات، ارتقای پیشگیری و کاهش بزه های اجتماعی باشد .

منبع: خبرگزاری ایرنا


پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر