پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 3255
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۸
اندازه متن

پلمب ۲۳ مرکز ترک اعتیاد در استان البرز

پس از بازرسی از واحدها تعداد ۲۳ واحد به منظور بررسی دریافت داروهای یارانه‌ای و فروش یا عدم فروش خارج از شبکه و عدم وجود مسئول فنی و فقدان پروند واقعی بیمار پلمب گردیدند و برای متهمین پرونده تخلف تشکیل شد.
پلمب

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز از پلمب ۲۳ مرکز ترک اعتیاد در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری مهر، علی‌اکبر مختاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با اشاره به طرح ضربتی بازرسی از مراکز ترک اعتیاد در این استان گفت: در این طرح ۱۰ اکیپ از رؤسای شعب این اداره‌کل، کارشناسان معاونت غذا و دارو، کارشناسان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی، کارشناسان حراست دانشگاه علوم پزشکی، پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پلیس اماکن در سطح استان البرز برگزار شد.

وی گفت: پس از بازرسی از واحدها تعداد ۲۳ واحد به منظور بررسی دریافت داروهای یارانه‌ای و فروش یا عدم فروش خارج از شبکه و عدم وجود مسئول فنی و فقدان پروند واقعی بیمار پلمب گردیدند و برای متهمین پرونده تخلف تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز در ادامه افزود: در استان البرز تعداد ۲۱۴ مرکز ترک اعتیاد با عنوان مراکز MMT در قالب ۳۸۰ شیفت فعالیت می‌کنند و برآیندهای اولیه حاکی از نیاز استان به ۱۶۰ شیفت و وضعیت موجود دو برابر بیش از نیاز استان است که این ۲۱۴ مرکز در قالب قراردادهای مدنی (اجاره، صلح) در دست ۱۰۰ نفر بوده و اداره می‌گردد واگذاری این مراکز بر اساس قوانین و مقررات غیر قانونی است.

منبع: خبرگزاری مهر 

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر