پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 2998
۱۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۱۴
اندازه متن
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر خبر داد:

همگام سازی اطلاعات پلیس و بهزیستی با اسکن عنبیه معتادان

پلیس مبارزه با موادمخدر برای شناسایی معتادان متجاهر اسکن‌ از عنبیه چشم آنها را آغاز کرده است/پس از دریافت اسکن و اطلاعات این افراد، پلیس اطلاعات خود را با سازمان بهزیستی همگام‌سازی می‌کند تا در صورت لزوم از این داده‌ها استفاده شود.
زاهدیان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اشاره به اجرای طرح اسکن عنبیه معتادان متجاهر در کشور گفت: پس از دریافت اسکن و اطلاعات این افراد، پلیس، اطلاعات خود را با سازمان بهزیستی همگام‌سازی می‌کند تا در صورت لزوم از این داده‌ها استفاده شود.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری آنا، سردار محمدمسعود زاهدیان با اشاره به‌ شیوه شناسایی معتادان متجاهر و سابقه‌دار در سراسر کشور اظهار کرد: پلیس مبارزه با موادمخدر برای شناسایی معتادان متجاهر اسکن‌ از عنبیه چشم آنها را آغاز کرده است.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا تاکید کرد: پس از دریافت اسکن و اطلاعات این افراد، پلیس اطلاعات خود را با سازمان بهزیستی همگام‌سازی می‌کند تا در صورت لزوم از این داده‌ها استفاده شود.

وی با بیان اینکه پلیس پس از دستگیری معتادان، نسبت به اسکن‌ عنبیه آنها اقدام می‌کند، گفت: این اطلاعات باعث می‌شود، تعداد دستگیری‌های این افراد و جرم‌های مرتبط با آنها کاملاً طبقه‌بندی شده باشد.

 منبع: خبرگزاری آنا


پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر