پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 2916
۰۲ امرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۳۴
اندازه متن
استاندار تهران :

همه دستگاه ها برای تهیه گزارش اقدامات کنترلی آسیب های اجتماعی فعال شوند

گزارش اقدامات انجام شده در کنترل و ساماندهی آسیب های اجتماعی مربوط به طلاق،اعتیاد،کودکان کار،متکدیان و حاشیه نشینی در استان تهران از سوی شورای اجتماعی کشور تقدیر شد.
محمدحسین مقیمی

استاندار تهران گفت: همه دستگاه های استان تهران برای تهیه گزارش اقدامات مؤثر در حوزه آسیب های اجتماعی به ویژه در بخش ساماندهی معتادان متجاهر استان تا سه ماه آینده فعال شوند.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری صدا وسیما، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران،محمدحسین مقیمی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران با اشاره به گزارش ارائه شده از وضعیت آسیب های اجتماعی استان تهران در جلسه شورای اجتماعی کشور در هفته جاری گفت: گزارش اقدامات انجام شده در کنترل و ساماندهی آسیب های اجتماعی مربوط به طلاق،اعتیاد،کودکان کار،متکدیان و حاشیه نشینی در استان تهران از سوی شورای اجتماعی کشور تقدیر شد.
وی افزود: همه دستگاه های استان تهران برای تهیه گزارش اقدامات مؤثر در حوزه آسیب های اجتماعی به ویژه در بخش ساماندهی معتادان متجاهر استان تا سه ماه آینده فعال شوندتا بتوانیم گزارش جامعی از اقدامات برای آبان ماه به مقام معظم رهبری ارائه دهیم.
استاندار تهران در پایان به برگزاری جلسه اخیر شورای فرهنگ عمومی استان با حضور امام جمعه موقت تهران اشاره کرد و گفت: حضور ائمه جماعات در شورای فرهنگ عمومی تحولی در حوزه اجتماعی به همراه دارد.

 منبع: خبرگزاری صدا و سیما 

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر