پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 2911
۳۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۳۲
اندازه متن
شهردار تهران مطرح کرد:

جمع آوری معتادان متجاهر چهره شهر را تغییر می‌دهد

با جمع آوری معتادان متجاهر از سطح شهر چهره شهر تغییر خواهد کرد و در سال آینده شهر تهران چهره‌ای متفاوت با امروز خواهد داشت.
شهردار تهران

شهردار تهران با بیان اینکه جمع آوری معتادان متجاهر از سطح شهر چهره شهر را تغییر می‌‌دهد، گفت: در سال آینده شهر تهران را با چهره‌ای متفاوت مشاهده خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمدعلی افشانی شهردار تهران در حاشیه جلسه شورای اجتماعی با موضوع آسیب‌های اجتماعی در تهران که امروز(یکشنبه) با حضور وزیر کشور برگزار شد، با بیان اینکه وظیفه اصلی شهرداری بازآفرینی واحدهای ناکارآمد شهری با نگاه توسعه محله است، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با تخریب، بازسازی و تجمیع بافت‌های فرسوده، باید خدمات و زیرساخت‌های مورد نیاز شهروندان در نظر گرفته شود.

وی افزود: در این راستا تأمین سرانه فضای سبز، سرانه فرهنگی و ایجاد نشاط و شادی در محله‌ها در دستور کار شهرداری است.

افشانی با بیان اینکه در این جلسه شرح وظایف در خصوص جمع‌آوری متکدیان در درون شهر صورت گرفت، گفت: این اقدام باعث تسریع در جمع‌آوری متکدیان می‌شود، با جمع آوری معتادان متجاهر از سطح شهر چهره شهر تغییر خواهد کرد و در سال آینده شهر تهران چهره‌ای متفاوت با امروز خواهد داشت.

شهردار تهران در خصوص دادن هدیه به بازیگران گفت: گاهی مدیران ما پشت تریبون احساساتی می‌شوند، واقعیت این است که بیلبوردی به شخص بازیگر هدیه داده نشده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان




پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر