پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 2802
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۶
اندازه متن
معاون توسعه و پیشگیری سازمان بهزیستی استان تهران:

بهزیستی ظرفیتی برای پذیرش مجدد معتادان متجاهر در مراکز را ندارد

در حال حاضر با توجه به طرح‌ها و دستگیری‌های سال گذشته ظرفیت مراکز درمانی بستری ماده 16 استان تکمیل است و معتادان پذیرش شده دوره درمانی و بازتوانی شش ماهه خود را می‌گذرانند.
حمیدرضا شمس

معاون توسعه و پیشگیری سازمان بهزیستی استان تهران گفت: بهزیستی تهران به عنوان متولی ساماندهی معتادان متجاهر در حال حاضر ظرفیتی برای پذیرش مجدد معتادان متجاهر در این مراکز را ندارد.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری تسنیم، حمیدرضا شمس اظهار کرد: در سال‌های اخیر با توجه به نیاز موجود در جامعه و تلاش‌های صورت گرفته و مشارکت و همراهی دستگاه های همکار، ظرفیت درمان اعتیاد برای هشت هزار نفر از معتادان متجاهر در استان تهران مهیا شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به طرح‌ها و دستگیری‌های سال گذشته ظرفیت مراکز درمانی بستری ماده 16 استان تکمیل است و معتادان پذیرش شده دوره درمانی و بازتوانی شش ماهه خود را می‌گذرانند.

شمس ادامه داد: در این شرایط بهزیستی استان تهران به عنوان متولی ساماندهی معتادان متجاهر در حال حاضر ظرفیتی برای پذیرش مجدد معتادان متجاهر در این مراکز را ندارد.

معاون توسعه و پیشگیری سازمان بهزیستی استان تهران گفت: با توجه به انتشار مطلب « ادعای فرمانداری تهران درباره مرحله دوم جمع آوری معتادان صحت ندارد» لازم به توضیح است مسئولیت صحت و سقم مطالب و موضوعات مندرج در رسانه‌ها از سوی مسئولان استانی با بهزیستی استان نیست و این سازمان تنها در حوزه اقدامات و اختیارات خود پاسخگو است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر