پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 2786
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۵۸
اندازه متن

سخنرانی مدیر عامل جمعیت تولد دوباره در ششمین مجمع فدراسیون جهانی مبارزه با مواد مخدر

قرار است امروز، عباس دیلمی‌زاده، رییس شبکه سازمان‌های غیردولتی آسیایی کاهش تقاضای مواد مخدر (ادنا) و مدیرعامل جمعیت خیریه تولد در ششمین مجمع فدراسیون جهانی مبارزه با مواد مخدردوباره به بیان تجربیات این سازمان مردم‌نهاد بپردازد.
عباس دیلمی‌زاده

ششمین مجمع فدراسیون جهانی مبارزه با مواد مخدر و بیست‌وپنجمین کنفرانس ECAD، چهاردهم و پانزدهم می (بیست‌وچهارم و بیست‌وپنجم اردیبهشت) در گوتنبرگ سوئد برگزار می‌شود.
فعالیت‌های این فدراسیون، بر اساس اصول همبستگی جهانی و حقوق بنیادین و دموکراتیک بنا شده است. این فدراسیون معتقد است، تلاش برای داشتن یک دنیای بدون مواد مخدر می‌تواند صلح، دموکراسی، تحمل، برابری، آزادی و عدالت را ترویج کند.
یکی از فعالیت‌های اصلی این فدراسیون، شناسایی و ترویج نمونه‌های موفق از سیاست‌ها و برنامه‌های کارآمدی است که در گوشه‌وکنار جهان برای کاهش سوءمصرف مواد مخدر، انجام شده است.
بر همین اساس، قرار است امروز، عباس دیلمی‌زاده، رییس شبکه سازمان‌های غیردولتی آسیایی کاهش تقاضای مواد مخدر (ادنا) و مدیرعامل جمعیت خیریه تولد دوباره به بیان تجربیات این سازمان مردم‌نهاد بپردازد.
دیلمی‌زاده، قرار است در این سخنرانی، درباره امکان یکپارچه‌سازی دو دیدگاه متناقض درمان مبتنی بر شیوه پرهیزمداری و اجرای برنامه کاهش آسیب صحبت کند.
فدراسیون جهانی مبارزه با مواد مخدر (WFAD) متشکل از سازمان‌های غیردولتی و گروه‌های متخصص است. اعضای WFAD یک نگرانی مشترک دارند و آن هم این است که مصرف مواد مخدر غیرقانونی سبب کاهش ارزش‌های سنتی و تهدید خانواده‌ها، جوامع و نهادهای دولتی در سراسر جهان خواهد شد.

منبع: روابط عمومی جمعیت خیریه تولد دوباره 

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر