پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 2751
۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۱۷
اندازه متن
شهردار منطقه 16 خبر داد:

راه اندازی سومین سامان سرای پایتخت تا پایان شهریور

سامان سرای بعثت با ظرفیت 400 نفر ویژه آقایان در زمینی به مساحت 3 هزار و 550 مترمربع در حال احداث است و پیش بینی می کنیم تا پایان شهریورماه آماده بهره برداری باشد.
هادی زبده

شهردار منطقه 16 از راه اندازی سومین سامان سرای پایتخت با عنوان سامان سرای «بعثت» تا پایان شهریورماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از شهرنوشت، هادی زبده با اشاره به حضور قابل توجه آسیب دیدگان اجتماعی در منطقه 16 گفت: پس از اجرای طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی در منطقه 12 به ویژه منطقه هرندی، بخش عظیمی از معتادان متجاهر به سمت منطقه 16 و به طور خاص انبار گندم آمدند. غیر از این مورد حضور آسیب دیدگان اجتماعی در محدوده ترمینال جنوب در سال های اخیر به خوبی مشهود است و همین امر موجب شد تا احداث سامان سرا در منطقه در دستور کار قرار بگیرد. 

وی با اشاره به امکانات و ظرفیت های سومین سامان سرای پایتخت عنوان کرد: سامان سرای بعثت با ظرفیت 400 نفر ویژه آقایان در زمینی به مساحت 3 هزار و 550 مترمربع در حال احداث است و پیش بینی می کنیم تا پایان شهریورماه آماده بهره برداری باشد. 

شهردار منطقه 16 افزود: ویژگی خاص سامان سرای بعثت نسبت به فضاهای مشابه، آن است که در این مکان فعالیت داروخانه و اتاق پزشک یار پیش بینی شده و بیش از آن که با شاخص های سامان سرا مطابقت داشته باشد، کلینیک پزشکی برای درمان آسیب دیدگان اجتماعی است.

منبع: شهر نوشت

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر