پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 2696
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۲۶
اندازه متن
رئیس مرکز پیشگیری و درمان اعتیاد مرکز توسعه پیشگیری بهزیستی کشور خبر داد:

تشکیل هیات های اندیشه ورز برای افزایش نشاط اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد

از جمله مباحثی که هیئت های اندیشه ورزدر مرکز پیشگیری و درمان اعتیاد مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور، مورد بررسی قرار می دهند می توان به سلامت روان، عدالت اجتماعی، مدیریت شهری، اقتصاد و مواردی از این دست اشاره کرد.
فاطمه عباسی

رئیس مرکز پیشگیری و درمان اعتیاد مرکز توسعه پیشگیری بهزیستی کشور از تشکیل هیات های اندیشه ورز برای افزایش نشاط اجتماعی به منظور پیشگیری از اعتیاد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فاطمه عباسی از تشکیل هیات های اندیشه ورز برای افزایش نشاط اجتماعی برای پیشگیری از اعتیاد در این سازمان خبر داد.

عباسی اظهار کرد: در راستای مباحث پیشگیری از اعتیاد، رئیس جمهور طی ماه های گذشته یک سری دستورالعمل ها به دستگاه های مختلف برای تحقق این امر مشخص و ابلاغ کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: بخشی از دستورالعمل رئیس جمهور، تشکیل هیات های اندیشه ورز در دستگاه های مختلف برای ایجاد و افزایش نشاط اجتماعی است.

رئیس مرکز پیشگیری و درمان اعتیاد مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد:سازمان بهزیستی با تشکیل کارگروه و برگزاری جلسات مرتبط، مصادیق تعیین کننده نشاط اجتماعی را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

عباسی یادآور شد: نخستین جلسه هیئت های اندیشه ورز در راستای ایجاد و افزایش نشاط اجتماعی طی روزهای گذشته با حضور مسئولان سازمان بهزیستی کشور در حوزه پیشگیری از اعتیاد برگزار شد.

وی اظهار کرد: از جمله مباحثی که هیئت های اندیشه ورزدر مرکز پیشگیری و درمان اعتیاد مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور، مورد بررسی قرار می دهند می توان به سلامت روان، عدالت اجتماعی، مدیریت شهری، اقتصاد و مواردی از این دست اشاره کرد.

رئیس مرکز پیشگیری و درمان اعتیاد مرکز توسعه پیشگیری بهزیستی کشورتاکید کرد: جمع بندی مباحث مورد بررسی در نهایت، در راستای افزایش و ایجاد نشاط اجتماعی و با هدف پیشگیری از اعتیاد در برنامه ریزی های این حوزه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر