پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 2653
۰۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۲
اندازه متن
معاون دفتر سلامت اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت:

ارائه خدمات ترک اعتیاد به زلزله‌زدگان

با وقوع زلزله برخی از مراکز ترک اعتیاد دچار آسیب جدی شده و ادامه فعالیت آنها میسر نبود، بنابراین از همان روزهای اول با هماهنگی وزارت بهداشت و همکاری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افرادی که قبل از حادثه تحت درمان بودند،مجدد تحت پوشش قرار گرفتند.
معاون دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهد

معاون دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت گفت: ارائه خدمات درمان اعتیاد به زلزله زدگانی که قبل از وقوع حادثه تحت درمان ترک اعتیاد بودند، ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری ایلنا، علی اسدی درخصوص ارائه خدمات درمان اعتیاد به زلزله زدگانی که قبل از وقوع حادثه تحت درمان ترک اعتیاد بودند، گفت: با وقوع زلزله برخی از مراکز ترک اعتیاد دچار آسیب جدی شده و ادامه فعالیت آنها میسر نبود، بنابراین از همان روزهای اول با هماهنگی وزارت بهداشت و همکاری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افرادی که قبل از حادثه تحت درمان بودند، مجدد تحت پوشش قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در واقع با این اقدام، فردی که در پروسه درمان اعتیاد قرار داشت، مجدد به سمت مواد نرفته و گرایش به مصرف موادمخدر نشان نمی دهد.

معاون دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت تصریح کرد: طبق بخشنامه، افرادی که قبلا شناسایی شده بودند و تحت درمان قرار داشتند، زیر نظر پزشکان منطقه تحت درمان متادون قرار گرفتند و برای یک دوره درمانی، متادون را به صورت رایگان دریافت کردند.

 منبع: خبرگزاری ایلنا


پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر