پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 2613
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۴۱
اندازه متن
مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران:

پذیرش ۳۵۰۰ کارتن‌خواب در مددسراها/فعالیت شبانه‌روزی گرم‌خانه‌ها در شب‌های برفی

فعالیت کار مددسراها به صورت شبانهروزی درآمده و 24 ساعته به ارائه خدمات میپردازند. مشکلی در پذیرش افراد کارتنخواب نداریم و ظرفیت مددسراها کافی است.
گرمخانه

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران گفت: 3500 کارتن‌خواب به مددسراهای ما مراجعه کرده‌اند و بیش از 80 درصد مراجعه‌کنندگان در مددسراها مانده‌ و اسکان یافته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری فارس، رضا قدیمی در رابطه با ساماندهی افراد کارتن‌خواب در سطح شهر هم‌زمان با بارش برف در پایتخت گفت: 45 ایستگاه گشت در سراسر تهران فعال است و در چنین شرایطی با افزایش برودت هوا، 66 ایستگاه گشت نیز به مجموعه قبلی اضافه شده است. 

وی ادامه داد: ظرف 24 ساعت گذشته 3500 کارتن‌خواب به مددسراهای ما مراجعه کرده‌اند و در حال حاضر 18 مددسرا در پایتخت فعال است.

قدیمی گفت: درِ تمام مددسراها در چنین شرایطی همچنان باز است و بیش از 80 درصد مراجعه‌کنندگان در مددسراها مانده‌ و اسکان یافته‌اند و از آنها پذیرایی لازم می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه فعالیت کار مددسراها به صورت شبانه‌روزی درآمده و 24 ساعته به ارائه خدمات می‌پردازند، گفت: مشکلی در پذیرش افراد کارتن‌خواب نداریم و ظرفیت مددسراها کافی است. 

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران گفت: در 24 ساعت گذشته طی مراجعه افراد کارتن‌خواب به مددسراها و همچنین در جریان بازرسی‌هایی که شده، حتی یک مورد فوتی از کارتن‌خواب‌ها گزارش نشده است. 

قدیمی گفت: در رابطه با پذیرش افراد کارتن‌خواب از شهروندان می‌خواهیم با شماره تماس 137 تماس بگیرند و مسائل این چنینی را به ما گزارش دهند. 

منبع: خبرگزاری فارس

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر