پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 2585
۳۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۱
اندازه متن
فرماندار تهران خبرداد:

تشکیل قرارگاه فوریت‌های اجتماعی در منطقه 9 تهران

برای اولین بار 500 نفر از معتادین در اختیار شهرداری تهران قرار گرفته است تا با نظارت‌های بهزیستی نسبت به مراقبت‌های بعد از ترک موادمخدر نیز اقدام کند و این ظرفیت وجود دارد که تا 2 هزار نفر افزایش یابد.
فرماندار تهران

فرماندار تهران گفت: قرارگاه فوریت‌های اجتماعی در منطقه 9 تهران برای ساماندهی متکدیان‌، کارتن خواب‌ها و معتادین از بهمن امسال آغاز به کار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری فارس، عیسی فرهادی اظهار داشت: ‌قرارگاه فوریت‌های اجتماعی تهران با رویکرد جدید از بهمن ماه در منطقه 9 تهران آغاز به کار خواهد کرد.

وی افزود: از 11 دستگاه اجرایی در این قرارگاه حضور دارند و با حمایت‌های استاندار تهران اقدامات لازم را در جهت کاهش متکدیان، معتادین متجاهر و کارتن‌خواب‌ها در سطح شهر تهران انجام می‌دهند.

فرهادی یادآور شد: در منطقه 9 تهران ساختمانی در حال آماده شدن است که نسبت به غربالگری معتادین متجاهر و کارتن‌خواب‌ها اقدام می‌کند و به دیگر مراکز این افراد اعزام می‌شوند.

فرماندار تهران بیان داشت: در حال حاضر 10 هزار نفر از معتادین و معتادین متجاهر در کمپ‌های موادمخدر جمع‌آوری شده‌اند و این ظرفیت وجود دارد که تعداد بیشتری را در کمپ‌ها نگهداری کنیم.

وی افزود: برای اولین بار 500 نفر از معتادین در اختیار شهرداری تهران قرار گرفته است تا با نظارت‌های بهزیستی نسبت به مراقبت‌های بعد از ترک موادمخدر نیز اقدام کند و این ظرفیت وجود دارد که تا 2 هزار نفر افزایش یابد.

فرهادی خاطرنشان کرد:با هماهنگی‌ دستگاه‌ها قطعا می‌توانیم چهره شهر را از متکدیان، معتادین متجاهر و کارتن‌خواب‌ها پاک کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر