پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 2502
۱۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۱۵
اندازه متن
قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر:

چهره شهرها باید از وجود معتادان خیابانی پاک شود

رشد اعتیاد در کشورهای افغانستان، پاکستان و روسیه بیشتر از ایران است، اما وجود حتی یک معتاد هم در کشورمان زیاد است / معتادان خیابانی روح و روان مردم جامعه را آزرده کرده‌اند که باید چهره شهرها از وجود این افراد پاک شود.
مویدی

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر موفقیت در مبارزه با مواد مخدر را نیازمند هماهنگی و همدلی مسوولان دانست و گفت: وجود حتی یک معتاد هم در کشورمان ایران، زیاد است.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری ایسنا، علی مویدی در نشست مشترک کمیته های مقابله با عرضه و حقوقی و قضایی استان خوزستان گفت: هدف از سفر به استان بررسی مشکلات در حوزه مبارزه با مواد مخدر است ، لذا از مسئولان استانی انتظار داریم تحلیل درست و کارشناسی از وضعیت اعتیاد در استان ارائه و راهکارهای خود را بیان کنند تا به نتایج درست دست یابیم.

وی افزود: موفقیت در مبارزه با مواد مخدر نیازمند هماهنگی و همدلی است که این امر در دستگاه های استان وجود دارد.

قائم مقام دبیرکل ستاد بیان کرد: معتادان خیابانی روح و روان مردم جامعه را آزرده کرده‌اند که باید چهره شهرها از وجود این افراد پاک شود.

مویدی در ادامه؛ بر تقویت ایست و بازرسی های مرزی، شناسایی اموال قاچاقچیان، تجهیز امکانات حوزه مبارزه با مواد مخدر، مطالبه گری و نظارت در حوزه مبارزه، اجرای طرح های کارشناسی و برنامه های مدون تاکید کرد.

وی با بیان اینکه شیب اعتیاد در دنیا رو به افزایش است، گفت: رشد اعتیاد در کشورهای افغانستان، پاکستان و روسیه بیشتر از ایران است، اما وجود حتی یک معتاد هم در کشورمان زیاد است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر