پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 2269
۱۰ امرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
اندازه متن

اظهارات دادستان کل کشور درباره ستاد مبارزه با موادمخدر منصفانه نیست

انتظار داریم تا به ریز کارنامه ستاد مبارزه با موادمخدر در نظام توجه شود. حتی برخی از دشمنان ما نیز وقتی عملکرد ما را مورد بررسی قرار می‌دهند،نسبت به آن ابراز موفقیت می‌کنند، در حالی که برخی در داخل کشور عملکرد ستاد مبارزه با موادمخدر را زیرسوال می‌ برند.
مویدی

قائم‌مقام دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر اظهارات اخیر دادستان کل کشور درباره ناکارآمد بودن ستاد مبارزه با موادمخدر را غیرمنصفانه دانست و گفت: نظر ایشان واقع‌بینانه نیست.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری آنا، علی مؤیدی، قائم‌مقام دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر در نشست خبری با اصحاب رسانه، در پاسخ به سوال خبرنگار آنا مبنی‌بر اظهارات اخیر دادستان کل کشور و ناکارآمد خواندن ستاد مبارزه با موادمخدر از سوی وی اظهار کرد: حجت‌الاسلام منتظری فرد دلسوزی برای نظام هستند. اما ستاد مبارزه با موادمخدر یک مجموعه اجرایی است و 20 دستگاه نیز در این عرصه فعالیت می‌کنند. سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی‌های لازم در ستاد مبارزه با مواد مخدر انجام و به سایر دستگاه‌ها ابلاغ می‌شود.

وی با بیان اینکه عده‌ای عملکرد ستاد را رضایت‌بخش ندانسته و این موضوع منصفانه نیست، تصریح کرد: دادستانی کل کشور و همچنین مجموعه قوه‌قضائیه در ستاد مبارزه با موادمخدر عضو هستند و در واقع فرآیند مبارزه با موادمخدر از آغاز تا پایان با مجوز دستگاه قضایی اتفاق می‌افتد و رای دادگاه نیز در این موضوع سهم برجسته‌ای دارد.

مؤیدی با بیان اینکه ما تلاش می‌کنیم تا اطلاعات لازم را به دستگاه‌ها در این زمینه ارائه کنیم، اضافه کرد: البته نظر آقای منتظری هم برای ما حائز اهمیت است، اما نظر ایشان واقع‌بینانه نیست.

به گفته قائم‌مقام دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر، این ستاد نیازمند اصلاح و بازنگری در سیاست‌ها خواهد بود و تلاش می‌کند تا به شیوه‌های جدید دست یابد.

وی با تاکید بر اینکه انتظار داریم تا به ریز کارنامه ستاد مبارزه با موادمخدر در نظام توجه شود، اضافه کرد: حتی برخی از دشمنان ما نیز وقتی عملکرد ما را مورد بررسی قرار می‌دهند، نسبت به آن ابراز موفقیت می‌کنند، این در حالی است که برخی در داخل کشور عملکرد ستاد مبارزه با موادمخدر را زیرسوال می‌برند.

منبع: خبرگزاری آنا


پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر