پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 2043
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۲
اندازه متن
رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی هشدار داد:

افزایش مصرف موادمخدر در ایام تعطیل سال/فعالیت سرپناه‌های شبانه نگهداری از زنان و معتادان پرخطر در ایام عید

مراکز روزانه و شبانه‌ و همچینین بازرسی تیم‌های سیار در سطح شهر برای رسیدگی به زنان در معرض آسیب و معتادان پرخطر در تمام عید نوروز و تعطیلات فعال خواهند بود.
مجید رضازاده

رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی  گفت: در ایام نوروز و مناسبت‌های تعطیل سال، پدیده کارتن‌خوابی، اعتیاد خیابانی و پرخطر و همچنین خیابان‌خوابی کمتر اما در مقابل متأسفانه مصرف مواد کمی بیشتر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری فارس، مجید رضازاده گفت:‌ برای گروه‌های پرخطر مراکز ارائه دهنده خدمات ما در ایام عید فعال هستند.

وی افزود: مراکز نگهداری از کودکان کار نیز در ایام عید باز است و تعطیل‌بردار نیست.

رضازاده گفت: همچنین مراکز روزانه و شبانه‌ای که موجود است و همچینین بازرسی تیم‌های سیار در سطح شهر برای رسیدگی به زنان در معرض آسیب و معتادان پرخطر در تمام عید نوروز و تعطیلات فعال خواهند بود.

رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی گفت:‌در حیطه اعتیاد به ویژه در زمینه معتادان تزریقی، کارتن‌خواب‌ها و معتادانی که پرخطر هستند بحث سرپناه‌های شبانه را خواهیم داشت که در ایام تعطیلات خدمت‌رسانی فعال خود را ادامه می‌دهند.

وی تصریح کرد: در ایام عید و مناسبت‌های این چنینی کارتن‌خوابی و اعتیاد خیابانی کمتر می‌شود و ممکن است متأسفانه مصرف مواد کمی بیشتر شود اما اعتیاد پرخطر و خیابان‌خوابی در چنین ایامی کمتر وجود دارد.

منبع: خبرگزاری فارس

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر