پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 2016
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۳۲
اندازه متن
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

کمیسیون اجتماعی آماده رایزنی با دولت جهت تدوین لایحه برای حل معضل اعتیاد خیابانی است

هم‌اندیشی میان مجلس، دولت، قوه قضائیه و نیروی انتظامی جهت تدوین لایحه جامع و موثر با هدف رفع معضل اعتیاد خیابانی ضروری به نظر می رسد/امروز بدون صرف هزینه خاص اعتیاد در حال ترویج خود است.
سلمان خدادادی

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به آمادگی کمیسیون اجتماعی مجلس جهت رایزنی با دولت برای تدوین لایحه حل معضل اعتیاد خیابانی گفت: اعتیاد خیابانی خود نوعی تبلیغ اعتیاد است.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری فارس، سلمان خدادادی نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه موضوع اعتیاد یکی از پنج موضوعی است که رهبر معظم انقلاب به طور ویژه پیگیر حل آن هستند،‌ گفت: اعتیاد در تمامی آسیب‌های اجتماعی نقش ایفا می‌کند.

وی با ذکر اینکه عامل 55 درصد از طلاق‌ها اعتیاد است، اظهار داشت: مهم‌ترین جنبه برخورد با اعتیاد مربوط به معتادان متجاهر است که ظاهر بسیار زشتی به جامعه به ویژه شهرهای بزرگ داده‌اند.

خدادادی با تأکید بر لزوم برنامه‌ریزی و تصمیم دستگاه‌های مختلف جهت برخورد با معتادان متجاهر و خیابانی گفت: اعتیاد خیابانی خود نوعی تبلیغ اعتیاد است و در حقیقت، امروز بدون صرف هزینه خاص اعتیاد در حال ترویج خود است.

وی با اشاره به اهتمام کمیسیون اجتماعی مجلس نسبت به حل معضل اعتیاد به ویژه از نوع خیابانی آن بیان داشت: نیروی انتظامی نیز بارها اعلام کرده است که با وجود جمع‌آوری مکرر معتادان از سطح خیابان‌ها به فاصله کمی پس از بازداشت آنها آزاد می‌شوند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون در تبریز یک سال است که طرح معرفی معتادان به مراکز مسئول اجرا شده و در نتیجه آن معتادان خیابانی در این شهر به کمترین میزان رسیده‌اند.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی در پایان از ضرورت هم‌اندیشی میان مجلس و دولت و قوه قضائیه و نیروی انتظامی جهت تدوین لایحه جامع و موثر با هدف رفع معضل اعتیاد خیابانی سخن گفت.

منبع: خبرگزاری فارس



پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر