پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 1876
۰۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۰۵
اندازه متن
رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس:

آسیب های اجتماعی امروز جامعه را تهدید می کند/اعتیاد حدود ۲.۵ میلیون نفر را درگیر کرده است

براساس آمارها معضل اعتیاد حدود 2.5 میلیون نفر را درگیر خود کرده و امروز کاهش سن اعتیاد، تغییر مصرف مواد مخدر از سنتی به صنعتی و روی آوردن بانوان به اعتیادجامعه را تهدید می کند.
 داود محمدی

رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس با بیان اینکه آسیب های اجتماعی امروز جامعه را تهدید می کند گفت: همه باید با پرهیز از تنش های بی ثمر سیاسی با خردی جمعی و بهره گیری از ظرفیت های قوای سه گانه در راستای حل مشکلات مردم تلاش کنیم.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری خانه ملت، داود محمدی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 4 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: در شرایط کنونی اولویت همه مسولین باید اهتمام جدی برای حل معضلات مربوط به آسیب های اجتماعی باشد و پرداختن به مسائل سیاسی نباید ما را از این امر غافل کند، امروز آسیب های اجتماعی چون ویروس خطرناکی بلای جان جامعه ما شده و این مسئله را باید با اتخاذ راهبردهای عملیاتی جبران کرد.

نماینده مردم قزوین و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بالا بودن آمارهای بیکاری افزود: براساس آمارها در 6 ماهه اول امسال تنها در استان قزوین حدود 4 هزار نفر از کارگران تعدیل شده اند و تعداد قابل توجهی از کارگران نیز چندین ماه است که حقوق دریافت نکرده اند و امروز آنها زیر بار فشار مشکلات اقتصادی و گرانی کمر خم کرده اند.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی جوانان برای تامین معیشت خود هیچ شغلی پیدا نمی کنند و به جای مسئولان آنها احساس شرمندگی می کنند از طرف دیگر براساس آمارها معضل اعتیاد حدود 2.5 میلیون نفر را درگیر خود کرده و امروز کاهش سن اعتیاد، تغییر مصرف مواد مخدر از سنتی به صنعتی و روی آوردن بانوان به اعتیاد جامعه را تهدید می کند.

محمدی تصریح کرد: امروز جامعه با ناهنجاری های فرهنگی، اخلاقی و حاشیه نشینی مواجه است که این مسئله آثار منفی را به دنبال دارد از این رو همه مسئولان در قبال این معضلات مسئول هستند و باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشند از این رو همه باید با پرهیز از تنش های بی ثمر سیاسی با خردی جمعی و بهره گیری از ظرفیت های قوای سه گانه در راستای حل مشکلات مردم در حوزه های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی تلاش کنیم.

 منبع: خانه ملت


پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر