پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 1785
۱۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۴:۲۶
اندازه متن
معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری:

اعتیاد زنان نتیجه ندیدنهای مسوولان است

در حال حاضر زن معتاد انگ اجتماعی بسیار بیشتری نسبت به مرد معتاد دریافت می‌کند و این مساله مهمی است که باید در جامعه فرهنگ سازی شود.
اطهره نژادی

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، عنوان کرد: اعتیاد زنان نتیجه ندیدن‌های درست ما است و معتقد نیستم که اعتیاد آنها معلول مسائل و مشکلات امروزی آنان است.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری ایسنا، اطهره نژادی در مراسم افتتاحیه مرکز اقامتی مدل طبی زنان و زنان باردار مصرف کننده موادمخدر که در محل دانشگاه علوم بهزیستی برگزار شد اظهار کرد: در حوزه مبارزه با موادمخدر نباید فقط نگاه انفعالی داشته باشیم.

وی ادامه داد: همکاریهای دولت و جامعه مدنی می‌تواند بسیاری از مسائل را حل کند.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری افزود: در حال حاضر زن معتاد انگ اجتماعی بسیار بیشتری نسبت به مرد معتاد دریافت می‌کند و این مساله مهمی است که باید در جامعه فرهنگ سازی شود.

نژادی افزود: نیاز است که به منظور کاهش و پیشگیری از آسیب، نسبت به توسعه شبکه همکاری های دولت و سازمان های مردم نهاد اقدام کنیم.

وی همچنین خاطر نشان کرد: نمی‌توانم خوشبینانه بگویم که امیدوارم این مرکز آخرین مرکز درمان اعتیاد زنان معتاد در کشور باشد زیرا هنوز نگاهی در کشور نمی بینم که آنقدر جدی این موضوع را دنبال و بر ابعاد پیشگیرانه آن تاکید کند.

وی در پایان گفت: نیاز است از منابع و امکانات دولتی در کنار تسهیلات جامع مدنی با هم استفاده کنیم و قطعا معاونت امور زنان ریاست جمهوری نیز در این راه کمک‌های خود را دریغ نخواهد کرد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم همچنین با حضور مهران غفوریان به نمایندگی از جامعه هنری، لیلا ارشد، نماینده سازمان های مردم نهاد و جمعی از مسئولان جشن امضای هنرمندان،‌ مسئولان، فعالان اجتماعی و نمایندگان نهادهای بین المللی برگزار شد.

 منبع: خبرگزاری ایسنا

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر