پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 1687
۰۳ امرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۶
اندازه متن
در جلسه شورايعالی اداری به رياست معاون اول رييس جمهور تصويب شد؛

تشكيل سازمانی برای مديريت و ساماندهی آسيب های اجتماعی

رهبر معظم انقلاب بر لزوم تشكيل سازماني چابك و كوچك براي هماهنگي،رصد،نظارت و مديريت و ساماندهي آسيب هاي اجتماعي تاكيد داشتند كه لازم است هرچه سريعتر منويات ايشان را محقق سازيم تا گامي در جهت كاهش آسيب‌هاي اجتماعي باشد.
جلسه شورايعالي اداري

جلسه شوراي عالي اداري عصر دیروز(شنبه) به رياست معاون اول رييس جمهور برگزار و مصوب شد كه سازماني براي مديريت و ساماندهي آسيب هاي اجتماعي زير نظر وزير كشور تشكيل شود.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهوری، دكتر اسحاق جهانگيري با اشاره به دغدغه هاي مقام معظم رهبري در خصوص آسيب هاي اجتماعي و برگزاري جلساتي توسط ايشان با حضور سران قواي سه گانه، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در اين جلسات بر لزوم تشكيل سازماني چابك و كوچك براي هماهنگي، رصد، نظارت و  مديريت و ساماندهي آسيب هاي اجتماعي تاكيد داشتند كه لازم است هرچه سريعتر منويات ايشان را در اين خصوص محقق سازيم تا گامي در جهت كاهش آسيب‌هاي اجتماعي باشد.

در اين جلسه وزير كشور نيز با اشاره به تاكيدات مقام معظم رهبري براي عملياتي كردن و پيگيري سياست هاي شوراي اجتماعي و نيز مقابله با آسيب هاي اجتماعي گفت: لازم است هرچه سريعتر سازماني عملياتي و چابك براي مقابله با آسيب هاي اجتماعي تشكيل شود. 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهوری

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر