پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 1670
۲۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۴
اندازه متن
رئیس سازمان بهزیستی کشور:

مشکل قانونی در مسئله «آسیبهای اجتماعی» وجود ندارد

سازمان بهزیستی طرح و لایحه‌ای در خصوص آسیبهای اجتماعی برای ارائه به مجلس شورای اسلامی ندارد، اما احتمال دارد که در قانون برنامه ششم احکام کلی قرار داده شود.
انوشیروان محسنی بندپی

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه سازمان بهزیستی طرح و لایحه‌ای درباره آسیبهای اجتماعی برای ارائه به مجلس ندارد، گفت: در مسئله آسیبهای اجتماعی مشکل قانون وجود ندارد و بیشتر نحوه اجرای قوانین فعلی اهمیت دارد.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری تسنیم، انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به هم‌افزایی‌ها در موضوع آسیبهای اجتماعی اظهار کرد: سازمان بهزیستی طرح و لایحه‌ای در خصوص آسیبهای اجتماعی برای ارائه به مجلس شورای اسلامی ندارد، اما احتمال دارد که در قانون برنامه ششم احکام کلی قرار داده شود.

وی افزود: در مسئله آسیبهای اجتماعی مشکل قانون وجود ندارد و بیشتر نحوه اجرای قوانین فعلی اهمیت دارد چرا که در معضلات مختلف اجتماعی مثل طلاق، اعتیاد و اشتغال قانون وجود دارد و دستگاههای مختلفی برای رسیدگی به این موضوعات تعیین شده‌اند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: در بحث آسیبهای اجتماعی باید سیاستهای کلی را روشن و تبیین کنیم و این موضوعی است که مدنظر مقام معظم رهبری در بحث آسیبها و سلامت اجتماعی است.

 منبع: خبرگزاری تسنیم


پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر