پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 1569
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۰۹
اندازه متن
نماینده مردم تبریز، اسکو، آذرشهر در مجلس:

جای خالی رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی در برنامه ششم توسعه

در خصوص آسیب های اجتماعی نیاز است تا در برنامه ششم توسعه، محور به محور به صورت زمانبندی شده ذکر شود که متاسفانه تا کنون در برنامه های توسعه کشور بدان توجه نشده است.
محمدحسین فرهنگی

نماینده مردم تبریز، اسکو، آذرشهر در مجلس دهم بر لزوم تعریف زمانبندی واقعی در برنامه ششم توسعه تأکید کرد و گفت: موضوع آسیب های اجتماعی باید محور به محور و به صورت زمانبندی شده در برنامه ذکر شود.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری خانه ملت، محمدحسین فرهنگی در نشست علنی امروز (دوشنبه، 17 خرداد) مجلس شورای اسلامی، با اشاره به گزارش وزیر کشور در خصوص آسیب های اجتماعی از منظر جایگاه برنامه ششم توسعه، گفت:‌ برنامه های 5 ساله توسعه کشور در دسته بندی و برنامه های میان مدت کشور قرار می گیرد؛ که نه مانند برنامه بودجه یک ساله و نه مانند چشم انداز کشور 20 ساله هستند.

نماینده مردم تبریز، اسکو، آذرشهر در مجلس تصریح کرد: در برنامه های میان مدت با پله ای از برنامه های معکوس باید مواجه باشیم؛ منظور از برنامه معکوس آن است که بدانیم در هر پله از این 5 سال کدام گام باید پیش رود.

وی افزود: در قوانین برنامه توسعه کشور معمولا به دنبال سیاست گذاری های بدون مدت های واقعی بودیم؛ یا ضمن آن قوانین و مقررات مختلف را تغییر می دهیم که این دو روش متناسب با برنامه ریزی معکوس نیست.

فرهنگی گزارش وزیر کشور در خصوص آسیب های اجتماعی را یادآور شد و گفت: در خصوص آسیب های اجتماعی نیاز است تا در برنامه ششم توسعه، محور به محور به صورت زمانبندی شده ذکر شود که متاسفانه تا کنون در برنامه های توسعه کشور بدان توجه نشده است.

 نماینده مردم تبریز، اسکو، آذرشهر در مجلس یادآور شد: همه کمیسیون های تخصصی مجلس و بخش هایی در دولت که پیش نویس برنامه ششم توسعه را باید تهیه و به مجلس ارائه کنند باید به موضوع زمانبندی واقعی در یک برنامه توجه ویژه داشته باشند.

منبع: خبرگزاری خانه ملت 


پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر