پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 1425
۳۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۴:۱۴
اندازه متن

آغاز طرح جمع‌آوری معتادین از سطح شهر هرات

بر اساس دستور فرمانده پلیس هرات، قرار بر این شده تا تمامی معتادانی که در سطح شهر و به ویژه مناطق پرازدحام رفت و آمد دارند، جمع ‌آوری شوند/پلیس در صدد این است تا با این اقدام خود، زمینه ترک اعتیاد قشر عظیمی از معتادان را فراهم آورد.
افغانستانی

پلیس هرات طرح جمع‌آوری معتادان به مواد مخدر در سطح این شهر را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،مسوولان این ارگان امنیتی می‌گویند که بر اساس دستور فرمانده پلیس هرات، قرار بر این شده تا تمامی معتادانی که در سطح شهر و به ویژه مناطق پرازدحام رفت و آمد دارند، جمع ‌آوری شوند.

عبدالرئوف احمدی، سخنگوی پلیس ولایت هرات به جمهورنیوز گفت: پس از آنکه شماری از مردم هرات نارضایتی‌های خود از موجودیت معتادان در این شهر را گزارش دادند؛ تصمیم بر این شد که این افراد از سوی پلیس شناسایی و به مراکز ترک اعتیاد شهرک کهدستانی و سرجنگل ولسوالی گذره منتقل شوند.

به گفته وی؛ بیشتر این افراد در محیط‌های باز و پر رفت و آمد از مواد مخدر استفاده می‌کنند و پلیس تمامی حوزه‌های امنیتی هرات موظف به جمع‌آوری معتادان شده ‌اند.

آقای احمدی گفت: پلیس در صدد این است تا با این اقدام خود، زمینه ترک اعتیاد قشر عظیمی از معتادان را فراهم آورد.

سخنگوی پلیس همچنین از مردم خواست که در این روند همکاری کنند و نگذارند که گشت و گذار معتادان، زمینه مشکلات اجتماعی را فراهم سازد.

مسوولان پلیس خبر می‌دهند که بیشتر مردم هرات از بابت سرقت و استفاده مواد مخدر، ابراز نگرانی داشته‌ اند.

این اقدام پلیس در حالی صورت می‌گیرد که در زمستان گذشته، چندین فرد معتاد به علت سرمای زیاد شبانگاهی جان باختند.

رویدادی که سال‌های قبل هم در هرات رخ داده بود.

 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر