پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 1362
۱۴ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۱۶
اندازه متن
مدیرکل بهزیستی استان تهران خبر داد:

آمادگی بهزیستی تهران برای حمایت از کودکان ساکن در مناطق آسیب‌خیز

مدیرکل بهزیستی استان تهران می گوید که هر تعداد کودکی که در محله‌های آسیب‌خیز تهران اعم از هرندی و غیره ساکن بوده و نیازمند دریافت خدمات از بهزیستی باشد می توانند به طور کامل تحت حمایت قرار دهند.
احمد دلبری

مدیرکل بهزیستی استان تهران وضعیت آسیبهای اجتماعی در استان را به دلیل افزایش جمعیت و حاشیه نشینی بسیار نامطلوب دانست و از آمادگی این سازمان درجهت حمایت و ساماندهی کودکان نیازمند به دریافت خدمات بهزیستی در تمامی مناطق آسیب خیز تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری ایسنا، احمد دلبری اظهار کرد: هر تعداد کودکی که در محله‌های آسیب‌خیز تهران اعم از هرندی و غیره ساکن بوده و نیازمند دریافت خدمات از بهزیستی باشد را می‌توانیم به طور کامل تحت حمایت قرار دهیم.

وی ادامه داد: بهزیستی استان تهران با دارا بودن بیش از 60 مرکز نگهداری ویژه کودکان صفر تا 6 سال و همچنین مراکز ویژه نگهداری کودکان بیش از 7 سال هیچ گونه مشکلی برای ارائه خدمت به این قشر ندارد.

مدیرکل بهزیستی استان تهران همچنین در خصوص محله هرندی نیز اظهار کرد: درحال حاضر سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران برای بررسی وضعیت کودکان ساکن در منطقه هرندی پژوهشی را در دست دارد به همین دلیل به منظور جلوگیری از موازی کاری به طور مستقیم به منطقه ورود نکرده‌ایم.

دلبری افزود: در این پژوهش شهرداری تهران اطلاعات را به روش "خانه به خانه "جمع آوری می کند و طی رایزنی‌های صورت گرفته اطلاعات و آمارها را به طور مشخص و شفاف در اختیار بهزیستی قرار خواهد داد.

وی افزود: به محض آنکه اطلاعات به دستمان برسد می‌توانیم با انجام اقداماتی چون راه اندازی مراکز "کودک و خانواده" و... در محله هرندی نسبت به ساماندهی آن اقدام کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر