پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 1069
۲۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۷
اندازه متن
رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران:

ساخت کمپ ترک اعتیاد کودکان منتفی شد

کودکان نیاز به سم‌زدایی از بدن دارند که این امر پروسه پیچیده‌ای نیست و اگر اراده آن وجود داشته باشد امکان انجام آن در بیمارستان‌ها نیز وجود دارد ولی در حال حاضر ساخت کمپ اختصاصی ترک اعتیاد کودکان منتفی شده است/ فعلا کمپ مادر و کودک با هم تعبیه می‌شود.
فاطمه دانشور

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران گفت: ساخت کمپ ترک اعتیاد ویژه کودکان منتفی شد و قرار است در کمپ‌هایی که برای مادران در نظر گرفته شده بخشی برای کودکان در نظر گرفته شود.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری تسنیم، فاطمه دانشور درباره راه‌اندازی کمپ ترک اعتیاد ویژه کودکان در تهران، اظهار داشت: راه‌اندازی این کمپ در اجرا به دلیل کمبود منابع متوقف شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس آنچه پیش‌بینی و برنامه‌ریزی کرده‌ بودیم همه هزینه انجام این امر باید توسط شهرداری تأمین می‌شد، ادامه داد: به طور کلی برای زیرساخت‌های سخت‌افزاری آسیب‌های اجتماعی 40 میلیارد تومان برای یک سال پیش‌بینی کرده‌ بودیم که هر سال باید تا اتمام پروژه‌ها ادامه داشته باشد اما با توجه به اینکه درآمدهای شهرداری کاهش یافته جزو طرح‌های اولویت دار نیست.

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران تصریح کرد: کودکان نیاز به سم‌زدایی از بدن دارند که این امر پروسه پیچیده‌ای نیست و اگر اراده آن وجود داشته باشد امکان انجام آن در بیمارستان‌ها نیز وجود دارد ولی در حال حاضر ساخت کمپ اختصاصی ترک اعتیاد کودکان منتفی شده است؛ فعلاً در کمپ‌هایی که برای مادران در نظر گرفته شده بخشی برای کودکان در نظر گرفته شود در واقع کمپ مادر و کودک با هم تعبیه می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر