پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 4192
۱۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۵۷
اندازه متن
نماینده ویژه روسیه در امور افغانستان:

نیروهای آمریکایی در افغانستان به تجارت مواد مخدر مشغول هستند

«ضمیر کابلوف»، نماینده ویژه روسیه در امور افغانستان گفت که نیروهای اطلاعاتی آمریکا که این کشور را به همکاری با طالبان متهم می‌کنند، خود در قاچاق مواد مخدر در افغانستان دست دارند.
ضمیر کابلوف»، نماینده ویژه روسیه در امور افغانستان

نماینده ویژه روسیه در امور افغانستان گفت که نیروهای اطلاعاتی آمریکا که این کشور را به همکاری با طالبان متهم می‌کنند، خود در قاچاق مواد مخدر در افغانستان دست دارند.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری راشا تودی، «ضمیر کابلوف»، نماینده ویژه روسیه در امور افغانستان گفت که نیروهای اطلاعاتی آمریکا که این کشور را به همکاری با طالبان متهم می‌کنند، خود در قاچاق مواد مخدر در افغانستان دست دارند. 

وی گفت: «آمریکایی‌ها در پروژه‌های بسیاری با این محتوا فعالیت دارند.»

کابلوف افزود: «آمریکایی‌ها هواپیماهایی از بگرام و قندهار را به پرواز درمی‌آورند و هیچ نظارتی روی آن‌ها صورت نمی‌گیرد. این هواپیما‌ها در ادامه به آلمان و رومانی می‌روند. هر شهروندی در افغانستان می‌تواند در این‌باره به شما بگوید.»

وی افزود: «این رازی است که همه از آن خبر دارند و همه از آن خسته شده‌اند و با آن زندگی می‌کنند.»

منبع: خبرگزاری ایلنا

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر
503 Service Unavailable

Service Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

Additionally, a 503 Service Unavailable error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.