پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 3268
۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۱۳
اندازه متن
فرمانده سپاه محمدرسول‌‌الله(ص) خبر داد:

افتتاح مرکز درمان، صیانت و اشتغال‌زایی شهید زیادیان با ظرفیت ۵۰۰ نفر

مأموریت ما کمک به افرادی است که برای بازگشت به جامعه نیاز به خدمات دارند، این اقدام ما شروع کار است و پس از دوره‌ای، آن را تحویل کسانی می‌دهیم که مأموریت آن‌ها فعالیت در این راستا است.
سردار محمدرضا یزدی

فرمانده سپاه محمدرسول‌‌الله(ص) از افتتاح مرکز درمان، صیانت و اشتغالزایی شهید زیادیان با ظرفیت ۵۰۰ نفر طی پارک‌های ششگانه خبر داد و گفت: این ظرفیت تا اواخر سال آتی به ۵ هزار نفر افزایش خواهد یافت.

به گزارش روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر؛ سردار محمدرضا یزدی در آیین افتتاحیه مرکز درمان، صیانت و اشتغال‌زایی شهید زیادیان گفت: این مرکز سال گذشته، قرارگاه جوادالائمه بود که پس از ابلاغ سپاه تهران به‌منظور راه‌اندازی مرکز ترک اعتیاد، فعالیت خود را آغاز کرد.

وی با بیان این‌که ما به دنبال حضور در محله‌های محروم و آسیب‌دیده و کمک به ترک معتادان متجاهر هستیم، افزود: این محل در گذشته مرکز آموزش بسیجیان بوده است که اکنون به وسعت ۲۵۰ هکتار آماده بهره‌برداری است.

فرمانده سپاه محمد رسول‌‌ الله (ص) تهران بزرگ بیان داشت: این مرکز با ظرفیت ۵۰۰ نفر در ۶ پارک راه‌‌اندازی شده است و آمادگی افزایش ظرفیت آن به ۵ هزار نفر را تا اواخر سال آتی دارد.

یزدی گفت: پارک‌های ششگانه این مرکز، شامل سم‌زدایی اولیه، سم‌زدایی ثانویه، روان‌درمانی، حرفه‌آموزی، اشتغال و جامعه‌پذیری می‌باشد و امروز پارک سم‌زدایی اولیه افتتاح می‌شود.

وی با بیان این‌که تمام تلاش ما در این مرکز بازگشت معتادان به جامعه بر اساس مراحل و استانداردهای لازم است، افزود: امیدواریم در این مسیر اقدامات ما پروتکل جدیدی را ایجاد کند که از روایی و پایایی لازم برخوردار باشد.

فرمانده سپاه محمد رسول ‌‌الله (ص) تهران بزرگ افزود: مأموریت ما کمک به افرادی است که برای بازگشت به جامعه نیاز به خدمات دارند، این اقدام ما شروع کار است و پس از دوره‌ای، آن را تحویل کسانی می‌دهیم که مأموریت آن‌ها فعالیت در این راستا است.

یزدی گفت: وظیفه ما در دوره‌ای از زمان دفاع از انقلاب اسلامی و ایجاد امنیت در جنگ بود، در دوره دیگر تأمین و تزریق واکسن فلج اطفال. بنابراین هر جا که لازم باشد بسیجیان خدمت به مردم خود را سرلوحه کار خود قرار می‌دهند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که با اینگونه اقدامات، معضلات اجتماعی در دهه پنجم انقلاب مرتفع شوند.

منبع: روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر 

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر