پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 501
۱۶ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۶
اندازه متن
فرمانده انتظامی تهران بزرگ:

تعداد معتادین خیابانی در تهران حداکثر 15 هزار تن است

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان این که حداکثر معتادین خیابانی در تهران 15 هزار نفر برآورد می شود، از آمادگی پلیس برای جمع آوری معتادین خیابانی در کوتاه ترین زمان ممکن خبر داد.
سردار ساجدی فرمانده انتظامی تهران بزرگ

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد (ادنا) و به نقل از خبرگزاری ایرنا، سردار حسین ساجدی نیا در حاشیه نشست قرارگاه ساماندهی آسیب های اجتماعی استان تهران در جمع خبرنگاران افزود: «ظرفیت فعلی کمپ های بازپروری تهران نزدیک به سه هزار نفر است که امیدواریم با افزایش این ظرفیت طی ماه های آینده، وضعیت مطلوبی را در بحث جمع آوری و نگه داری معتادین در سطح شهر تهران شاهد باشیم. »

وی با قدردانی از برگزاری نشست قرارگاه ساماندهی آسیب های اجتماعی استان تهران تاکید کرد:« مسوولان بخش های مختلف اجرایی در این جلسه در ارتباط با ساماندهی معتادین قول های خوبی داده اند که امیدواریم هرچه زودتر این وعده ها عملی شود. »

رییس پلیس تهران تصریح کرد: «این جلسه و سایر جلسات آتی قرارگاه ساماندهی آسیب های اجتماعی استان تهران بسیار موثر است و امیدوارم بتوانیم گامی موثر در ارتباط با برطرف کردن یکی از دغدغه های مهم مردم برداریم. »

سردار ساجدی نیا با بیان اینکه تعداد معتادین شهر تهران حداکثر 15 هزار نفر برآورد می شود گفت: «حتی با ایجاد ظرفیت نگهداری 10 هزار معتاد نیز می توانیم توفیقات خوبی در زمینه ساماندهی این معضل اجتماعی بدست بیاوریم. »

وی خاطر نشان کرد: «ایجاد کار و آموزش پس از ترک اعتیاد این افراد، از جمله نکات مهمی است که باید مکمل این روند باشد تا شاهد بازگشت این افراد به چرخه اعتیاد نباشیم. »

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه تمامی آسیب های اجتماعی شهر تهران توسط پلیس شناسایی شده است افزود:« در بحث جمع آوری تکدی گران از سطح شهر نیز پلیس آمادگی دارد در کمترین زمان ممکن، این اقدام را عملی کند.»

منبع : خبرگزاری ایرنا 


پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر