پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 1012
۱۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۷
اندازه متن
رییس سازمان بهزیستی کشور:

هم اندیشی خوبی بین دستگاه های مسئول در مبارزه با مواد مخدر شکل گرفته است

هم افزایی و هم اندیشی خوبی در بین دستگاه‌های اجرایی برای مبارزه با مواد مخدر شکل گرفته و تلاش می کنیم بصورت ریشه‌ای، علمی، مستمر و پایدار در مقابل این پدیده مخرب اجتماعی مبارزه علمی و منطقی داشته باشیم.
انوشیروان محسنی بندپی

رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: کنترل و مدیریت معضل خانمان سوز اعتیاد در سطح جامعه و برگرداندن منحرفان به زندگی اجتماعی کانون اصلی تلاشهای سازمان بهزیستی کشور است.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از خبرگزاری ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی، با اشاره به معضل مواد مخدر در نقاط مختلف کشور تصریح کرد: متاسفانه حدود یک میلیون و 300 هزار نفر در کشور به طور رسمی و مستقیم با این معضل خانمان سوز اجتماعی درگیر هستند که از مصرف سنتی به صنعتی سوق پیدا می کنند و تنها سازمان تخصصی که در بحث پیشگیری، اطلاع رسانی، افزایش دانش و آگاهی مردم و همچنین ارائه پروتکل های نظارت بر مراکز ماده 15 بیشترین فعالیت را دارد، سازمان بهزیستی کشور است.

محسنی بندپی تصریح کرد: کنترل و مدیریت معضل خانمان سوز اعتیاد در سطح جامعه و برگرداندن منحرفان به زندگی اجتماعی و ایفای نقش آنان در مسائل اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و سایر ابعاد زندگی کانون اصلی تلاشهای سازمان بهزیستی کشور است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: هم افزایی و هم اندیشی خوبی در بین دستگاه‌های اجرایی برای مبارزه با مواد مخدر از سوی شهرداری، نیروی انتظامی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و همه سازمانهای دخیل در این امر شکل گرفته و تلاش می کنیم بصورت ریشه‌ای، علمی، مستمر و پایدار در مقابل این پدیده مخرب اجتماعی که به لحاظ آماری 55 درصد طلاق ناشی از اعتیاد است، یک مبارزه علمی و منطقی داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر