پایگاه خبری اعتیاد

کد خبر 4260
۲۷ امرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۴:۳۴
اندازه متن

مدیرکل درمان و حمایت‌های اجتماعی ستاد مبارزه با مواد مخدر منصوب شد

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر طی حکمی «دکتر رضا تویسرکان منش» را به سمت مدیرکل درمان و حمایت‌های اجتماعی ستاد منصوب کرد.
دکتر رضا تویسرکان منش

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر طی حکمی «دکتر رضا تویسرکان منش» را به سمت مدیرکل درمان و حمایت‌های اجتماعی ستاد منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری اعتیاد و به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر: سردار دکتر اسکندر مومنی در این حکم آورده است: بنا به پیشنهاد معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی با  عنایت به تعهد و تخصص جنابعالی، به موجب این حکم شما را به سمت مدیر کل درمان و حمایتهای اجتماعی ستاد مبارزه  با مواد مخدر منصوب می کنم.

لازم است با هدف تقویت فعالیت ها در حوزه درمان و حمایت های اجتماعی، با برنامه‌ریزی  و  اتخاذ روش های نوین درمانی و با همکاری دستگاه های عضو و مرتبط و بر اساس سیاست‌ها و خط مشی‌های مصوب ستاد و مصوبات کمیته درمان و حمایت های اجتماعی، با اولویت تحت پوشش قرار دادن درمان کلیه معتادین کشور با استفاده از تمامی ظرفیت های بخش دولتی و خصوصی اقدامات موثری بعمل آورید.

توفیق شما را در راستای انجام این ماموریت خطیر و اجرای برنامه ها با ر عایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری «مدظله العالی» از درگاه  پروردگار  قادر متعال خواستارم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

پایان پیام
بازنشر
ارسال نظر